Het zijn stills uit een filmpje.
Over mijn houding: Ik moet meer meegeven met mijn handen.
Maar dit was slechts de eerste keer dat ik met deze fjord ging springen.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Kadette schreef:waarom zet je niet het hele filmpje hierneer? had je je paard wel gepoetst? erg vies
zo laag
dat ie dan wel springt !!!
roxje21 schreef:waar is de hindernis ?zo laag
roxje21 schreef:waar is de hindernis ?zo laag
Marus schreef:Ga je springen als de bak zo blubberig is? Of viel het mee...anders veel kans op blessures, nou is een fjord natuurlijk sterk hihi..
.. Leuk *en vies* Paardje
DjunDjun schreef:Pff ja wie springt er meteen een meter wanneer je voor het eerst met een pony springt? Bovendien hadden we al een aantal kilometers afgelegd en wilde ik hem niet uitputten. Als hij maar lol heeft
maar het si wel heel rg laag
roxje21 schreef:DjunDjun schreef:Pff ja wie springt er meteen een meter wanneer je voor het eerst met een pony springt? Bovendien hadden we al een aantal kilometers afgelegd en wilde ik hem niet uitputten. Als hij maar lol heeft
Daar heb je gelijk inmaar het si wel heel rg laag
![]()
Toch knap dat ie dan de moeite neemt om te springen.
Veel succes als jullie volgende keer gaan springen!
ook nog wel stoelen, maar ja daar kan die balk weer achter blijven haken he
DjunDjun schreef:roxje21 schreef:waar is de hindernis ?zo laag
Pff ja wie springt er meteen een meter wanneer je voor het eerst met een pony springt? Bovendien hadden we al een aantal kilometers afgelegd en wilde ik hem niet uitputten. Als hij maar lol heeft
Geen meter maar toch wel min. 40 cm.

Bella schreef:haha ik begin altijd standaard met ietsje hoger zodat het paard ook meteen snapt dat ie zn benen allebei tegelijk van de grond moet halenGeen meter maar toch wel min. 40 cm.
Verder ziet er wel grappig uit. Volgens mij ben je zelf nog meer bezig met de sprong dan hij haha, die kijkt echt van: huh oh, stond er iets dan?
Volgende keer kun je wel gaan proberen zelf iets eerder aan te geven dat ie mag springen. Als je nu goed naar de stils kijkt zie je dat hij eigenlijk te laat was met zn afzet en zn hoogtepunt ver na de sprong ligt
Maar voor een eerste keer...zeker leuk!
Wie weet beukte ie er gewoon doorheen. Maar ja.