Echt van alles door elkaar.
Officieel, onderling, dressuur, springen, pas de deux enz.
Dit was me allereerste paardrijwedstrijd. Dit was met Baily. Karlos had ik nog niet. Dit is zo'n 3 jaar terug. Het was op stal. Eerst springen toen dressuur en toen behendigheid.
Dit was de 2e sprong. Ik had 2 weigeringen en bij de laatste sprong van het parcours viel ik door de sprong heen.
Dit was de behendigheidswedstrijd: We waren 1e geworden.
Zij was 1 van de 3 die hiertussendoor ging. T waren 2 balken met een zeil en daarin water. Ze was wel bang, maar ze vetrouwde me en ging erdoorheen voor mij (1 van de mooiste momenten die ik met haar heb meegemaakt).
In een L achteruit. We waren de enigste die foutloos waren in het parcours van de 13 deelnemers.
Een halfjaar later...
Dit was met Baily bij ons op stal. T was een verklede behendigheidswedstrijd. Maar toen was het net bekend dat ze atrose had en ik moest 8 weken stappen. Dus ik mocht ernaast lopen. Ik zou eerst aan de spring en dressuurwedstrijd meedoen, maar dat ging toen niet natuurlijk.
Ik als engels en Baily als Pegasus: We hadden een prijs voor de mooiste combinatie gekregen.
En nu karlos:
De pas de deux van afgelopen zomer. Samen met ilovelobke hier op bokt.
We gingen als Harem vrouwen en onze paarden als "Arabische-hengsten" (ondanks dat lobke een haflingermerrie is en de mijne een kwpnruin
)We waren 2 keer 1e. Voor het de proef (inhoud, muziek en hoe gereden) en voor de mooiste combinatie. We waren echt zooo blij! En we hadden heel veel tijd en moeite gestoken in de pakken. We hadden alles zelf gemaakt. Ik had zelfs lange manen bij Karlos gemaakt.
tadaaa!!! ze was de spelden vergeten dus we moesten iets inproviseren met klipjes en paardenelastiekjes
Karlos zijn 1e ontmoeting met de jury en achter mij onze groom Maris die mijn maatje aan het mentalcoachen was
Karlos ff gerust stellen dat de jury geen enge monsters zijn
met die hals die hij opzette kreeg hij al echt het inlevens vermogen dat hij een arabische hengst was
Karlos lacht ook ff mee echt een big smile
Hij gebruikt prodent hoor!!!
Ik trek hier niet het bit door zijn giecheltje hoor de teugels hangen door Kar vond het gewoon nodig om zijn bek open te doen zo'n kans krijg je nooit meer natuurlijk

Onze allereerste officiele wedstrijd bij MPC:
Ik was zo verschrikkelijk zenuwachtig. we hadden 155 dus net geen winst.
T was ook absoluut niet winstwaardig.
2e wedstrijd weer bij MPC:
1e Concours Hippique:(en ook 1e gras wedstrijd en stiften) Echt super spannend! Ik ging hier elk jaar naartoe ook toen ik nog geen paarden had en ik droomde ervan om mee te doen! Maar zo'n zenuwachtige stressvolle wedstrijd hebben we nog nooit gehad. Alles ging fout en ik ging in gallop door de proef heen (hij sprong telkens aan) we hebben zelfs een hekje omver gereden.
Nou dit was t. Ik heb wel meer wedstrijden gedaan maar daar zijn geen foto's van. T rijden zonder zenuwen en stress is op dit moment al een prestatie op zich. Maar het gaat steeds beter. Mijn laatste wedstrijd was begin november en toen was ik 1e. Voor de 1e keer in een officele wedstrijd.
groetjes Danielle

. Ik vind wedstrijden ook hardstikke leuk. Dus het is geen verplicht nummer ofzo.