Eerst:
Ze krulde heel erg op of juist ondernek erop willen gooien en constant onder je uit rennen. 47,5% volbloed.... tsjaa en nog merrie...
Nu:
We zijn bezig met laag richten en oprichten veel af te wisselen, maar met laagrichten de bovenspier van de hals stretchen en met oprichten neus eruit, zelfde tempo, veel controle met overgangen ect.
Vandaag ging het echt super, kon zelfs paar keer foutloze wisselspringen (met oprichten, losse slof), helaas met kerst maar paar foto's gemaakt.
Ik zei denk net wat.
Net aan het oprichten.
SVP geen commentaar op de slof, zit niet voor niets onder begeleiding. Ik gebruik de slof (natuurlijk steeds minder) voornamelijk met het laag rijden, omdat ik nog teveel vast houd, met slof wordt ik gestraft, want als ik teveel vasthoud op mijn teugel zal ze niet dalen, met los kan ik constant mijn handen voorruit houden en dus constant geven zonder teveel spanning en kan ik rustiger constanter rijden.
Op het einde doe ik altijd stukjes laag richten zonder slof en dat gaat steeds beter, ik durf steeds meer te geven.
Prettige dagen en jaarwisseling nog!
Vinden jullie het verbeterd? Het oprichten vind ik er moeilijk om goed balans te blijven houden, het laag rijden gaat nu echt super makkelijk.
Ook merkte ik van de week op dat de bovenspier van de hals echt al stukken is verbeterd, jammer dat je ondernek er niet zo snel af kan trainen

en slof is eigen keuze
Verder is die laatste foto echt hee; leuk
ben ik ook wel een behoorlijk tijdje meebezig geweest. heb nml 9 maanden op verharde weg moeten stappen, toen was ze mooie nekkie wel weg
maar nu terug