kadette @ work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kadette

kadette @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-05 19:36

ik heb weer eens nieuwe foto`s gemaakt van Kadette (v. Equador x Lector)

Afbeelding

Afbeelding

middendraf
Afbeelding

galop
Afbeelding

Afbeelding

en nog haar mooie hoofd
Afbeelding

wat vonden jullie ervan?

Veseosunce

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 19:38

Euhm ze zijn een beetje van veraf genomen eh? En waarom rijd je in hemelsnaam met slof?

shadowflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 19:39

1.de slof staat elke keer gespannen ... daar is die niet voor ."goeie ruiters kunnen hun paard naar beneden rijden zonder hulpmiddelen "veel overgangen maken,tempowisselingen en stelling vragen zodat het dier soepel in zijn spieren word . en ondertussen druk op de teugels houden zodat hij vanzelf naar beneden komt ..

freaky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 19:40

Oei wat zit de slof strak! Jammer.........

Cieltje90

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 19:40

HoiHoii

Als ze toch met slof of wat dan ook wil rijden moet ze dat toch zelf weten, ik bedoel zij kent dr paard beter dan wie dan ook neem ik aan.

Ik vind t leuke fotos en mooi paard!!

Liefs Cilia

shadowflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 19:41

ja maar een slof is niet bedoelt om zo strak te houden ... moet ze eerst haarzelf gaan verbeteren en dan zal het dier vanzelf naar benden komen . het hele gebeuren ziet er ook gespannen uit

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 19:42

ja, daar kan ik me wel bij voegen, ik vind het helemaal niet erg als je een keer een slof gebruikt, maar niet om m er zo strak aan te doen, Daar is een slof niet voor bedoelt!
Maar 1 keer deze boodschap is denk ik wel genoeg, dus Ontopic!
leuk paardje, maar probeer m iets losser en ontspannener in zn lijf te krijgen! En zorg dat ie iets minder op de voorhand gaat lopen! succes ermee

shadowflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 19:44

Ok maar als je met strak gespannen slof fotos plaatst weet je dat je op bokt commentaar krijgt . Dan kun je gewoon beter geen fotos plaatsen aangezien het commentaar toch alleeen over de slof gaat

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 19:45

ja, maar laten wij nou eens het voorbeeld geven dat het feit dat het een keer gezegd is, genoeg is. Natuurlijk is het niet slim om dit soort foto's te plaatsen, zeker niet op bokt, maar dan hoeft ze nog niet helemaal afgezeken te worden(iets wat waarschijnlijk wel gaat gebeuren)

Kadette

Re: kadette @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-05 19:46

ik heb die slof normaal nooit aan, maar omdat ze toen vervelend en kijkerig was had ik die even aangedaan

shadowflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 19:47

als ze kijkerig is dan zorg je dat je haar lekker van achteruit rijd . lekker een kwartier lang galoperen zodat ze haar pit kwijt is en daarna lekker aan het werk . Daarvoor helpt een slof niks hoor dan kun je er nog beter een thiedman aan hangen of een martingaaltje .

Somebody_

Re: kadette @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 19:48

Kadette schreef:
ik heb die slof normaal nooit aan, maar omdat ze toen vervelend en kijkerig was had ik die even aangedaan

als je slim was geweest had je dan deze foto's niet op bokt gezet, maar morgen foto's gemaakt en die erop gezet(zonder slof) Dan was het commentaar van ''Bokt'' vast iets vriendelijk geweest

Kadette

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-05 19:52

je weet helemaal niks van mijn paard, je weet helemaal niet hoe moeilijk ze is met rijden, ik weet echt wel wanneer ik een slof nodig heb bij dit paard...

xSemmiex

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 19:53

Mooi paardje hoor

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 19:54

Kadette schreef:
je weet helemaal niks van mijn paard, je weet helemaal niet hoe moeilijk ze is met rijden, ik weet echt wel wanneer ik een slof nodig heb bij dit paard...

uhh tegen mij bedoelt??
Ik probeer je alleen te beschermen tegen sommige meningen van bokkers

Kadette

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-05 19:55

missmiekie schreef:
Kadette schreef:

uhh tegen mij bedoelt??
Ik probeer je alleen te beschermen tegen sommige meningen van bokkers

nee, srry tegen shadowflower

freaky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 19:55

Ik heb zelf ook een Equador gehad. Over het algemeen zijn het niet zulke soepele paarden. Die van mij was ook niet makkelijk. Wat goed hielp waren veel overgangen en tempowisselingen rijden. Veel oefeningen doen waardoor hij aan het werk blijft. Bijvoorbeeld volte openen, volte sluiten...... Mijn Equador was wel een superlief paard en een knuffelbeer. Is die van jou dat ook?

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 19:57

*trouwens heb je een gpa-cap??*

daniekjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 19:57

ja maar kijk: jij wil hier je fotos zetten, dus dan kan je verwachten dat je er commentaar op krijgt, dus dan hoef je niet zo raar te reageren hoor...

Kadette

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-05 19:58

freaky schreef:
Ik heb zelf ook een Equador gehad. Over het algemeen zijn het niet zulke soepele paarden. Die van mij was ook niet makkelijk. Wat goed hielp waren veel overgangen en tempowisselingen rijden. Veel oefeningen doen waardoor hij aan het werk blijft. Bijvoorbeeld volte openen, volte sluiten...... Mijn Equador was wel een superlief paard en een knuffelbeer. Is die van jou dat ook?

die van mij is ook een knuffelbeer ja ... maar ze is ook inderdaad moeilijk met rijden, en ik doe ook altijd volte openen, volte sluiten , dan word ze wat makkelijker

Kadette

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-05 19:58

missmiekie schreef:

ja inderdaad

shadowflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 20:04

Denk je dat ik niet weet wat een moeilijk paard is ... Mijn e is ook een apparte ... Bij de vorige stal werd hij een paard met hengsten manieren genoemt en onhandelbaar .... dus ik zou niet weten wat een moeilijk paard is ????

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 20:04

Kadette schreef:
missmiekie schreef:

ja inderdaad

ben zo verslaafd aan die caps

Kadette

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-05 20:05

shadowflower schreef:
Denk je dat ik niet weet wat een moeilijk paard is ... Mijn e is ook een apparte ... Bij de vorige stal werd hij een paard met hengsten manieren genoemt en onhandelbaar .... dus ik zou niet weten wat een moeilijk paard is ????

ik bedoel gewoon, dat je mijn paard niet kent, ze is gewoon heel moeilijk met rijden.... en je hebt er nog nooit op gezeten, dus dat kan je niet weten

shadowflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 20:06

en toch helpt dat bij ieder paard om de hele tijd oefeningen te doen waarbij je constant bezig bent ... Ben je zelf dan trouwens ook serieus en met je gedachten er bij want dat kan je paard ook voelen