middendraf
galop
en nog haar mooie hoofd
wat vonden jullie ervan?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Kadette schreef:ik heb die slof normaal nooit aan, maar omdat ze toen vervelend en kijkerig was had ik die even aangedaan

Kadette schreef:je weet helemaal niks van mijn paard, je weet helemaal niet hoe moeilijk ze is met rijden, ik weet echt wel wanneer ik een slof nodig heb bij dit paard...

missmiekie schreef:Kadette schreef:je weet helemaal niks van mijn paard, je weet helemaal niet hoe moeilijk ze is met rijden, ik weet echt wel wanneer ik een slof nodig heb bij dit paard...
uhh tegen mij bedoelt??
Ik probeer je alleen te beschermen tegen sommige meningen van bokkers

freaky schreef:Ik heb zelf ook een Equador gehad. Over het algemeen zijn het niet zulke soepele paarden. Die van mij was ook niet makkelijk. Wat goed hielp waren veel overgangen en tempowisselingen rijden. Veel oefeningen doen waardoor hij aan het werk blijft. Bijvoorbeeld volte openen, volte sluiten...... Mijn Equador was wel een superlief paard en een knuffelbeer. Is die van jou dat ook?
... maar ze is ook inderdaad moeilijk met rijden, en ik doe ook altijd volte openen, volte sluiten
, dan word ze wat makkelijker 
missmiekie schreef:*trouwens heb je een gpa-cap??*
Kadette schreef:missmiekie schreef:*trouwens heb je een gpa-cap??*
ja inderdaad
ben zo verslaafd aan die caps

shadowflower schreef:Denk je dat ik niet weet wat een moeilijk paard is ... Mijn e is ook een apparte ... Bij de vorige stal werd hij een paard met hengsten manieren genoemt en onhandelbaar .... dus ik zou niet weten wat een moeilijk paard is ????