Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Buitenbeen op de singel en je binnenbeen op de singel.. Van te voren even een halve ophouding dat je paard weet dat hij op moet letten. Verder bij het benen verplaatsen een lichte druk met de kuit geven

klaasjuhhh schreef:Ik rijd western, maar in principe is het hetzelfde. Wij vragen wat stelling naar binnen, en geven been met ons buitenbeen achter de singel.
oeps.. eigenlijk sta ik er helemaal niet bij stil hoe ik aangaloppeer, misschien doe ik het wel helemaal niet goed! Nee.. dat valt mee denk ik anders gaat mijn paard niet in galop toch?
maar volgens mij smokkel ik wel een beetje met de hulpen. Zal er de volgende keer even opletten
dacht altijd dat het zo moest
xjessx schreef:Amen
Alleen niet teveel stelling, bij die van mij hoef ik m alleen naar achter te leggen en niet eens aan te drukken maar da's een kwestie van oefenen
klaasjuhhh schreef:klaasjuhhh schreef:Ik rijd western, maar in principe is het hetzelfde. Wij vragen wat stelling naar binnen, en geven been met ons buitenbeen achter de singel.
én we zitten op de buitenkant..
Piroska schreef:idd, zoals iedereen al zegt: doorzitten, binnenbeen op de singel, buitenbeen erachter, beetje binnenstelling, binnenkuit drukken en dan galopperen maar!
Suc6!

Jeaninee schreef::o oeps.. eigenlijk sta ik er helemaal niet bij stil hoe ik aangaloppeer, misschien doe ik het wel helemaal niet goed! Nee.. dat valt mee denk ik anders gaat mijn paard niet in galop toch?maar volgens mij smokkel ik wel een beetje met de hulpen. Zal er de volgende keer even opletten