Jammergenoeg maar 2 foto's omdat er toen nog geen digi bestond. 
De dag dat we haar kochten! Ik was jarig toen, werd 8 jaar.
Ik en mijn zusje samen op Jessie.
(Je ziet hier goed dat ze voor hele erge platvoeten had.. Heeft ze nog speciale ijzers voor gehad. )Als iemand weet waar ze nu staat, of weet waar ze stond zou ik dat graag horen.

Toen kwam 2 jaar later Simic. Ook een C-pony. Heel erg sjiek, maar met rijden nogwel eens vervelend.
(Helemaal met zo'n klein meisje.
) Hij kon echt supergoed springen! Maar nooit wedstrijden mee gestart. Wel dressuur. Daar zijn we tot en met de L1 gekomen en 2x op de brabantse geweest!Helemaal in het begin. (Iig de eerste foto die ik van hem kan vinden.)
Rijden in de winter.

Zo'n lieve foto!
Hangt hier ook in de kamer. 
Eerste wedstrijd in Mill.
Hier viel ik er trouwens met losrijden voor de eerste (en laatste
) keer al. 
Minke met Simic op de brabantse (of Nederlandse
). Ze heeft hem een tijdje gereden omdat hij zo sterk was. Ze werden hier 3e trouwens. 
Simic op wedstrijd in de zomer.

Brabantse in Oirschot. We werden derde hier.

Prijsuitreiking.
Springen!
Blij naar de hindernis toe rennen.
Ik weet nu btw wél dat je naar achter moet zitten voor de sprong, maar we deden het voor de lol toen. Nu heb ik les. 
Hij was de kleinste en sprong het hoogst.

Een keer in de les.

Laatste keer rijden met hem, hierna ging hij naar zijn nieuwe eigenaren.

Bij zijn nieuwe eigenaren is hij niet lang geweest.. Iets langer dan een half jaar gok ik. Ze zijn nog L1+5 geworden en reserve kampioen op de Brabantse. (Laatste keer dat ik hem zag.)
Ze gingen gewoon naar de les, Simic wilde de trailer niet op met naar huis gaan.. Een paar mensen probeerde te helpen, maar hij schrok en sprong naast de trailer... Hij bleef toen hangen met zijn been, en sloeg over de kop.. Been gebroken en in moeten slapen.
Erg tragisch... Die 2 hadden ver kunnen komen.

Nouja, en nu heb ik dus Dante.
Intussen ook alweer een jaar. 
Rijden in de winter.
(Het waaide hard.
)Zó mooi.

Springles.

Dant aan het hinneken.

Dant en ik op de Brabantse. (Augustus) We werden 10 in totaal.

Mooie foto van de brabantse.

Eerste x L1.

Springwedstrijd.

En de meest recente: Dante met roze sjabrak.

Sorry voor de ENORME hoeveelheid foto's.
Met Dante's deel heb ik me nog ingehouden. 
Ik wist trouwens niet of dit bij HAW of ITP hoort, ander moet het maar verplaatst worden.

verliefd op valk