ik ben gisteren met Winnetou naar Bredene geweest, naar het Ruitershof om privé les te nemen van Wim Nyssens. (www.ruitershof.be).
Ik twijfelde of ik de foto's wel hier ging zetten
maar ik wou ze jullie niet onthouden.De reden waarom ik twijfelde, is gewoon het feit dat er niets voorwaarts in zat. De dag ervoor had ik hem gereden, en hij liep heel licht en trad ruim onder en het schuim/kwijl vloog uit z'n mond in de galop. Waarschijnlijk heb ik teveel geprofiteerd van z'n goede humeur en z'n lichte mond, want hij was gisteren niet, maar dan ook echt niet vooruit te branden.
Normaal heb ik erg moeite om hem in te houden, en nu moest ik hulpen geven die genoeg waren om hem te doen crossen in normale omstandigheden, om hem vlot te doen draven.
Ook schuimt hij niet, en ik vind dit erg raar, want normaal hangen m'n hanschoenen vol met kwijl als ie es tegen me wrijft.
Ik heb geen galopfoto's ,en het zijn ook niet veel foto's, want me pa wou niet meer verder trekken, omdat het al donker was en de piste is niet zooo goed verlicht.
Wees aub beetje mild, ik zal es proberen iemand foto's te laten trekken als ie loopt zoals ik beschreef. En dan maar vergelijken
.Dit zijn trouwens wat oudere topics, moest je die ook willen bekijken:
viewtopic.php?f=10&t=488226&hilit=
viewtopic.php?f=10&t=490005&hilit=
viewtopic.php?f=10&t=505840&hilit=
----------------------
Nou, genoeg gel*ld, hier de foto's:
1. Aan de poetsplaats, check die nek
2. Nog es een knuffel, voor de goeie moed }>
3. Nog es overal laten kijken, het was immers een onbekende piste.
4. Beetje diep instellen om te beginnen.
5. Van hand veranderen, nog altijd instappen, dus wat meer buitenstelling.
6. Hier begon ik al wat meer aandacht te vragen, en een beetje meer naar binnen te zetten.
7. Inzet wending.
8. Totaal niet actief drafje...
9. Tussendoor stappen, en nog steeds aandacht geven aan m'n aanleuning (die nog nie zo constant is
)10. Drafje, wederom niet actief.
---
Zo, twaren er niet veel maarja.
*Let aub niet op m'n houding, kwas zelf ook niet in opperbeste bui, en eenmaal ik me op m'n pony begin te concentreren, let ik niet meer op m'n houding, maar er wordt aan gewerkt.
*Winnetou loopt op alle foto's niet actief, en eigenlijk kon ik er niets mee beginnen, maar foto's van slechtere dagen mogen ook getoond worden hé, we zijn geen Anky's he (die heeft wsl ook haar slechtere dagen hoor
)*Aub opbouwend commentaar
*Vragen mogen altijd in dit topic of via PB

en er zaten wel stukken in dat Winnetou wel goed en actief liep 

.