aischa @work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

aischaaa

aischa @work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-05 18:20

Vandaag weer gereden en dacht dat het wel leuk was om wat foto's te maken, en heb ze dan ook gelijk weer op bokt gezet.
Hij liep niet geweldig vandaag maarJa dat kan ook een keer voorkomen.
hier komen de foto's,
Afbeelding
ff kennis maken dit is aischa

Afbeelding
nog wat stijfjes

Afbeelding

Afbeelding
charmant moment

Afbeelding
waar mijn been naar toe gaat weet ik ook niet..

Afbeelding

Afbeelding
ver af zetten is ook een hobby

Afbeelding
half onthoofd

Afbeelding

Afbeelding
ook ff gedressuurd tussen door hier was ie al wat losser

Afbeelding
weigering hmm waar mijn hand heen gaat weet ik ook niet..

Afbeelding
goed zo brave pony

Afbeelding

sorry voor de hoeveelheid ik wil geen gezeur over het matriaal waar we over heen springen ik heb 1 keer in de week dressuur les en 1 keer in de week springles en ik ga van de zomer met um crossen dus vandaar dat we over die bankjes gingen springen voor te oefenen
verder laat ik het commentaar aan jullie over maar houdt het wel fatsoenlijk

aischaaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-05 18:42

niemand?

Haffreak

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 18:45

Ziet er leuk uit hoor
Leuk koppie heeft je pony maar vraagje komt je pony als ze te vroeg heeft afgezet wel over het "balkje" ?

LittleRose

Re: aischa @work

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 18:45

Vind het er wel netjes uitzien hoor .
Zit ook een erg leuk koppie op !!

aischaaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-05 18:45

hahahah jaa hij heeft het wel gehaald:P

Lusitana

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 19:04

Ik wil wel wat zeggen. Allereerst complimenten. Na een hele serie ruiters waarbij ik moest zeggen dat ze voor zich uit moeten kijken, hier dan een amazone die het doet!!! Heel mooi!
Het lijkt, ik weet niet of dat zo is, dat je met je linkerhand meer naar de schoft komt dan met je rechter, maar ze staan wel mooi rechtop en het hele plaatje ziet er steeds mooi ontspannen uit.
Je beenhouding is niet altijd even constant en je hebt de neiging te drijven met de achterkant van je kuit, ipv met de bovenbinnenkant van je kuit, net onder de knie, zoals het hoort, vooral als je uiterste eruit probeert te krijgen...
Maar complimenten hoor, het ziet er goed uit.
Wat springen beteft, ik vind het altijd te verkiezen om over van alles en nog wat te springen dan over de bekende balken. Zo leert je pony zonder angst alles te benaderen en te taxeren en zal het in een parcours niet zo snel opkijken van afwijkende hindernissen. Ga daar dus lekker mee door! Wat dat vroeg afzetten betreft, dat is een ruiterfout. Je moet leren je pony beter te plaatsen. Als hij geen ruimte meer heeft voor een tussenpasje, zal hij vroeg afgaan. Vanuit draf springen helpt, leer de lengte van de galopsprongen kennen en in te schatten hoeveel galopsprongen er nog passen. Expirimenteer in verlengen en verkorten van galoppassen en oefen ook eens over in-uitjes en bv vier cavaletti (verhoogd balkje) of lage hindernisjes achter elkaar. Goed drijven tussen de hindernissen! Enfin, daardoor worden jij en je pony handiger en bekender met afstanden, en verkorten en verlengen van passen.
Ik wil ook even zeggen dat ik het bewonderingswaardig vind dat je een pony over zo´n smal object krijgt. Chapeu!

aischaaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-05 19:07

heel erg bedankt voor het compliment

harderwijk18

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 20:58

hele leuke pony

maar let op dat je met rijden goed recht op blijft zitten (rechte rug)
verder je tenen wat meer naar binnen draaien en hakken omlaag!!