Als ik aan het rijden ben gaat hij ineens bovenop de rem, ankers uit en staat stil....... ........... ................. en blijft stil staan..............
en staat stil.......
soms loopt 'ie nog wat achteruit..... maar eigenlijk vriest 'ie vast
Als je hem dan om wil draaien, draait ie alleen zijn hoofd om.... en kijkt naar je schoenen.....
Okee ik heb zo een half uur op het strand gestaan en in het bos en ik snap hier echt geen reet van!!!!!!!! Hij gaat ook ECHT niet verder.... als ik hem aanmoedig niet, als ik niks doe niet....... ik hoopte dan dat ie stiekum toch na een tijdje weer zou gaan lopen maar nee..... ik heb zo echt een half uur op het strand gestaan........!!!
Uiteindelijk moet ik afstappen om hem ergens mee naartoe te krijgen of hij draait uiteindelijk om en gaat terug.... ...... maar goed dat is wat tegen mijn principes in.
Bij de eigenaar doet hij het niet en hij vertoont dit gedrag ook niet op vaste plaatsen.
Het paard is door de vorige eigenaar ruw beleerd en veel geslagen.... (helaas) hij kijkt niet op of om van een zweep.....
dus die kan net zo goed in de kast blijven staan.
Omdat hij ongeveer 1:75 hoog is en ik niet lenig, gaat het niet echt handig om telkens af te stappen en hem aan de hand mee te nemen.
Maar goed, hij doet dat dus niet bij de anderen. Het lijkt meer een protest van hem ofzo...... hij hapt ook wel eens naar achteren zeg maar naar mij....
volgens mij vind 'ie mij niet lief ofzo.......
Anyway.... iemand tips????????
met toeterende auto's en al.Waardoor ze allenmaar nog meer overtuigd was ngeen stap te zetten.Ik heb het zelfde probleem als jij een groot paard wat bovendien ook niet stilstaat als je er op probeert te komen.
. Je hebt nl alle ruimte om het op te lossen zonder dat je bang hoeft te zijn voor ander verkeer en voor slootjes enzo
.