uhh, heb een leuke foto in bestand..maar hoe krijg ik die hier?? kan iemand mij dat uitleggen??? bedankt alvast
Sjimmy
Geplaatst: 03-05-01 11:50
uploaden op bokt.nl ( http://www.bokt.nl/forums/upload.php ) dan code die verschijnt selecteren en in je berichtje plaatsen. Of als de foto al op internet staat: rechtermuisknop op de foto eigenschappen bestandslocatie selecteren en kopieren en tussen [img] en [/img] plakken in je berichtje. Succes!
Marjolein
Geplaatst: 03-05-01 11:52
misschien een idee voor de webmasters een duidelijke uitleg boven aan dit forum te zetten met de uitleg erbij van hoe je foto's plakt. dan weet iedereen het en da t hoeft het niet meer eindeloos gevraagd te worden.
Sjimmy
Geplaatst: 03-05-01 11:55
Bij FAQ ofzo... enne een link naar de upload - page zou ook makkelijk zijn (of doen jullie dat expres niet om zoveel mogelijk ruimte vrij te houden?) Groetjes Petra
Jan_324
Geplaatst: 03-05-01 15:27
Het staat geloof ik al in de FAQ. Waaar staat FAQ voor?
BartVB
Eigenaar
Geplaatst: 03-05-01 16:39
Frequently Asked Questions
En dat upload ding is nog niet helemaal af, ik wacht dus nog ff met het plaatsen van een link op de pagina's..
Marjolein
Geplaatst: 03-05-01 17:41
ja maar nieuwe mensen kijken niet eerst bij de FAQ's die vragen het meteen die weten ook nie hoe t zoeken enzo werkt. daarom krijg je elke keer dezelfde vraag.niet dat dat uitmaakt maar afentoe heb mogen ze wel verder kijken dan hun neus lang is. ook al kunnen ze er zelf niets aan doen dat ze het nie weten.
BartVB
Eigenaar
Geplaatst: 04-05-01 16:47
Misschien moeten we eens een keer wat meer dingen in die welkomst mail zetten die iedereen krijgt als hij/zij zich aanmeldt..
Maar eerst andere dingen
Caballo
Geplaatst: 04-05-01 17:00
Ik ben dan ook blond, maar ik was in ieder geval nog zo slim om het aan Vikki te vragen (na lang zoeken in forums en(!) bij FAQ) in een PB. En zelfs toen lukte het nog niet Kan soms toch wel merken dat ik ietwat blond ben, hihihi...
Heike
Mede-oprichtster
Geplaatst: 04-05-01 18:00
zo plaats je dus een foto
je klikt met je rechtermuisknop op een afbeelding. Dus op je eigen site of anders op interenet. Dan klik je op 'Eigenschappen' (Properties), er verschijnt dan een nieuw scherm waar je de regel na 'Adres: (URL)' moet selecteren en dan kopieren. (ctrl C)
Dan ga je naar de plek in je bericht waar de afbeelding moet komen te staan. Tik de volgende code in: Begin met een [img] Zet hierachter het gekopieerde adres en eindig met een [/img]
effe moeilijk maar dan heb je ook wat. Zorg er wel voor dat de afbeeldingen niet te groot zijn!
eerst bladeren in je eigen mappen op je eigen comp naar de afbeelding(jpeg) en dan upload drukken. Dan de hele tekst in het witte kadertje kopieren en plakken in je bericht. Groetjes en succes