Tiësta @ dressuurtraining

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Cute

Tiësta @ dressuurtraining

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-05 21:57

Tot nu toe hebben jullie alleen foto´s gezien van Tiësta in de rol van fokmerrie.
Maar dit jaar heb ik haar bewust niet laten dekken en zijn we weer wat aan het rond hobbelen.
Het zijn stills van een film, dus vandaar de slechte kwaliteit.
Wat zijn foto´s toch confronterend!
Wist niet dat mijn houding zo beroerd was ,ben continu geld aan het zoeken en zit er ook niet bepaald recht op.
Weer genoeg om aan te werken dus.

Tiësta lijkt trouwens echt klein onder mij, terwijl ze toch 1,65m is.

We beginnen ontspannen, laag ingesteld.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Galopje... rechtzitten! Hang veel te ver naar voren
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 21:59

Ik vind het best meevallen hoor, alleen wat minder geld zoeken wat je zelf zegt, en proberen je tenen naar binnen te houden (dat lukt mij ook al niet ) Verder lijkt het net alsof jij graag pianospeelt maar dat kan ik niet zo goed zien op de foto's....Verder ziet het er wel netjes uit hoor

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 21:59

Ik vind het best meevallen hoor, alleen wat minder geld zoeken wat je zelf zegt, en proberen je tenen naar binnen te houden (dat lukt mij ook al niet ) Verder lijkt het net alsof jij graag pianospeelt maar dat kan ik niet zo goed zien op de foto's....Verder ziet het er wel netjes uit hoor

Spoec

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 09:40

Uhm Sunrise91; één reactie is genoeg hoor
@ Ts; Ik vind um op de 6de fotow vanaf onder (zonder het kruisje mee te tellen )echt als een super sprekend paardje lopen ..
Verder valt ie af en toe teveel op de voorhand lijkt het wel ..
Let zelf op je houding, hoofd omhoog, handen, vooral de rechtse wil je nog wel eens wegtrekken ..
*Mijn commentaar is wel wat ik zie, het kunnen natuurlijk ook moment opnames zijn

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 13:25

LoveJoew schreef:
Uhm Sunrise91; één reactie is genoeg hoor
@ Ts; Ik vind um op de 6de fotow vanaf onder (zonder het kruisje mee te tellen )echt als een super sprekend paardje lopen ..
Verder valt ie af en toe teveel op de voorhand lijkt het wel ..
Let zelf op je houding, hoofd omhoog, handen, vooral de rechtse wil je nog wel eens wegtrekken ..
*Mijn commentaar is wel wat ik zie, het kunnen natuurlijk ook moment opnames zijn

Weet ik, maar bokt deed ff raar

littleroosie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 13:33

Opzich ziet het er heel netjes uit voor een fokmerrie die nu weer aan de slag gaat.
Ik ben er zelf niet zo'n voorstander om de paarden zo diep/laag te rijden, maar als je dat wil doen zorg en dan wel voor dat die van achteren actief genoeg blijft want ze valt namelijk heel erg op de voorhand.

Navanja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 13:35

heey..

ik vind het in draf en stap er goed uitzien hoor!! je zit wel mooi recht enzo alleen volgens mij ben je een beetje gespannen in je schouders/ bovenrug.. klotp dat?? en de reactie dat je merrie wat op de voorhand loopt klopt ook wel, ik denk dat het komt omdat je je hoofd wat naar beneden hebt gekanteld, en in de galop is het wel duidelijk waarom ze op de voorhand valt. ook nog een puntje.. kan het zijn dat je in de rechterwending naar links helt (heeeel minimaal hoor) ik weet het niet maar er is maar een foto dat ikd at zie,het zijn natuurlijk allemaal moment opnames he als ik het fout heb of als er commentaar is hoor ik het graag

xxx navanja

CK88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 13:41

ik ben voorstander van lang en laag, alleen je moet haal wel kunnen oprichten, nu lijkt het een beetje dat ze op je hand blijft hangen.
En inderdaad achter actief houden, verder ziet er goed uit!!

Anoukie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 14:15

Maar jij bent ook groohoot Cute, niet zo gek dat zij dan wat klein onder jou lijkt .

Jammer, ze zijn idd wat onduidelijk, maar wel leuk om haar weer eens aan het werk te zien! Ga je ook wedstrijden rijden?

Nimber

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 19:16

leuk paard! zo zie je maar hoe veelzijdig ze is. als mamma en als sportvrouw

Mirna_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 19:20

Heeyj,

Leuk paardje heb je! Geldzoeken doe je wel een klein beetje,, ( ik zelf ook) soms vragen ze ook wel eens aan me , Welke kleur heeft je paard?

Cute

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-05 20:00

Ten eerste dankjewel voor alle reacties / tips.

Nimmedor schreef:
ik ben voorstander van lang en laag, alleen je moet haal wel kunnen oprichten, nu lijkt het een beetje dat ze op je hand blijft hangen.
En inderdaad achter actief houden, verder ziet er goed uit!!

Op de hand hangen doet ze niet, ze volgt mijn hand goed naar beneden, ik kan haar zo´n beetje met de neus over de grond rijden zonder dat ze op de hand gaat hangen. Ze loopt dan nog netjes op haar eigen benen en ontspant haar rug goed.

Anoukie schreef:
Maar jij bent ook groohoot Cute, niet zo gek dat zij dan wat klein onder jou lijkt .

Jammer, ze zijn idd wat onduidelijk, maar wel leuk om haar weer eens aan het werk te zien! Ga je ook wedstrijden rijden?

Ja alle paarden lijken dwergen als ik er op zit
Maar haar dochter is nu al 1,64m en nog maar 1,5 jaar, dus ik heb goede hoop dat dat een mooi maatje voor mij wordt.
Tiësta is ook zo´n fijn bloedtypje, wat haar ook kleiner doet ogen dan ze is.

love_FlAmE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 20:06

Wow je hebt Ties goed aan het lopen! lekker ontspannen nz, ben blij dat haar gekke kuren door dat masseren eruit zijn. Je houding is zo slecht nog niet hoor, alleen dat naar beneden kijken, maar daar heb ik ook veel last van. Maar zeg nou zelf, het mooie nekje van je paardje bekijken of de muren?

wizewo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 20:06

Off-topic: Die bak/piste komt me bekend voor... mag ik vragen waar je rijd?
On-topic: Ik vind het er redelijk netjes en ontspannen uitzien, maar rij je niet iets te diep? Of was dat net de bedoeling?

Luuz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 20:08

Hoe lang ben je dan:P? Ze ziet er inderdaad wat kleiner uit dan 1.64, maar het misstaat niet hoor! Verder vind ik het er heel goed uit zien! Het lijkt wel eens of ze wat op de voorhand valt, maar dat geldzoeken valt wel mee hoor! Veel plezier verder met je paardje...

Cute

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-05 20:21

wizewo schreef:
Off-topic: Die bak/piste komt me bekend voor... mag ik vragen waar je rijd?
On-topic: Ik vind het er redelijk netjes en ontspannen uitzien, maar rij je niet iets te diep? Of was dat net de bedoeling?

Dit is bij de Volmolen in Opoeteren.
Dat diep was de bedoeling, de eerste en de laatste 5 a 10 minuten laat ik haar altijd wat dieper lopen, zodat ze ontspannen over de rug loopt.

Luuz schreef:
Hoe lang ben je dan:P? Ze ziet er inderdaad wat kleiner uit dan 1.64, maar het misstaat niet hoor! Verder vind ik het er heel goed uit zien! Het lijkt wel eens of ze wat op de voorhand valt, maar dat geldzoeken valt wel mee hoor! Veel plezier verder met je paardje...

Ik ben 1,86m.

wizewo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 20:29

Ok, dan heb ik me vergist... Nog nooit daar geweest, dus kan ik het ook niet herkennen(of moet ik nu aan spooky dingen beginnen denken : ik zie bakken waar ik nog niet geweest ben )

Cute

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-05 20:33

Misschien in je vorige leven

wizewo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 20:36

Staat ie er al van voor 1986? Anders valt die mogelijkheid af...ach ja dan kiezen we de optie van telepathie toch?

Cute

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-05 20:47

Geen idee hoe lang het bestaat, maar al wel heel lang.

Jasmijn159

Re: Tiësta @ dressuurtraining

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 22:44

Prima dat je haar in het begin diep en rond rijd!

Maar ze moet inderdaad niet in je hand blijven "hangen", je moet haar wel weer op kunnen richten. (het ziet er nu namelijk uit alsof haar hoofd gedragen wordt door jou handen, maar dat kan een eprsoonlijke mening zijn...)

Verder ziet het er super uit, behalve dan die dingetjes die je zelf al zei. Dus rechter zitten en naar voren kijken in plaats van geld te zoeken.