rockey schreef:eeej paard is een beetje familie vandie van mij, careful is toch de zoon van caretino? meen ik
maar leuk paard!!
Ja, dat is opa! Jij hebt ook zeker een leuk paard, succes in de Z, moet vast gaan lukken hoor
!
Marijkeeee schreef:Zo heey wat een mooi zwart hoofd
Ziet er ontspannen uit, maar het lijkt wel dat ze soms wat op je hand hangt, kan het ook fout zien.
Veel succes in de M1 en zet hem op
Dank je! Ze hangt totaal niet in mijn hand hoor, ze is juist heel fijn in de aanleuning en de verbinding, denk dat het een beetje spanning is wat je eraan af ziet.
crossmonster schreef:ziet er netjes uit
word af en toe nog wat lang in het lijf, maar dat kan uiteraard ook de spanning zijn.
wel een tip, je plastron mag wat netter
Ze ís heel lang in het lijf
, vooral de lendenen. Op stal en in het land toont ze ook veel minder, zodra het zadel erop gaat wordt het een ander paard. Je kunt ook duidelijk verschil zien in de foto's met bandages nog (voor de 1e proef) en zonder bandages (tussen de proeven), daar heb ik d'r net wat lekkerder bij elkaar lopen. Maar ben al bij dat ik zo aan elkaar gereden kreeg!
En die plastron, zodra we de ring in moeten hebben we check dubbel check op plukjes haar en raar zittende plastrons, dus dan zit ie wel goed
Bets schreef:Is dit bij Ponhoeve geweest? Leuk paardje hoor. Doet het goed hoor, mooi beenwerk, laatste foto is ook erg leuk van hoofd.
Ja, dat heet nu 'Stal Allure'.
Maar wat een leuke reacties allemaal, eerst de link eens doorsturen naar de fokster/eigenaar