Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) die je kunt vragen of ze zo nu en dan even willen kijken wat ze er van vinden.
leer je een hoop van
Even uitleggen wat ik bedoel aan de hand van een voorbeeld:Lielle schreef:zoals je het beschrijft doe je het prima. Het enige waar ik niet zo kapot van ben, is de teugels echt los gooien. Gewoon je handen soepel houden, dan neemt hij zelf wel de ruimte.
Citaat:O ja, daar waar ik les krijg is geen springmateriaal. Maar ik zal eens kijken of iemand anders zo vriendelijk wil zijn mij eens te komen observeren..

Mulan schreef:Lielle schreef:zoals je het beschrijft doe je het prima. Het enige waar ik niet zo kapot van ben, is de teugels echt los gooien. Gewoon je handen soepel houden, dan neemt hij zelf wel de ruimte.
Mm.. ja...
ik gooi ze niet op d'r hals ofzo, maar het contact is wel helemaal weg omdat ik bang ben dat wanneer ze d'r hoofd flink naar voren mocht steken bij de landing, ik d'r in d'r mond rukt en ze dan niet meer zo enthousiast is over het springen.
) ook gewoon af en toe. Ik ga geen gekke sprongen maken ofzo. gewoon eens een sprongetje .