Splendeur @ work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Katinkatjuh

Splendeur @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-05 21:29

Vanochtend weer gereden, de bak was niet nat of bevroren, er lag alleen wat sneeuw. Ze liep er heel lekker over, alleen de foto's zijn niet op de mooiste momenten gemaakt. Commentaar mag, maar blijf aardig, heb dit paardje namelijk nog geen jaar en heb haar alles zelf met behulp met mijn instructrice alles opnieuw moeten leren, omdat ze altijd in de krul was getrokken en nog nooit had gehoord van voorwaarts lopen. Ach ja, genoeg gepraat, de foto's zijn niet supermooi, maar wilde ze er toch even opzetten..

Afbeelding

Afbeelding

Charmant lichtrij moment,,
Afbeelding

Best mooie Galopfoto, zit alleen te ver naar voren, dat is jammer.
Afbeelding

Kayleigh met Pasja, mochten ook nog even op de foto.
Afbeelding

En nog ff samen
Afbeelding
Afbeelding

Commentaar mag, maar blijf wel aardig, de reden die ik daarvoor heb heb ik bovenaan deze topic al getypt, Ik weet dat ik vandaag te ver naar voren zat met name in de galop, mijn hakken verder had uit moeten drukken en mijn tenen naar binnen... Liefs Katinka & Splendeur

Katinkatjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-05 21:36

niemand?

Katinkatjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-05 22:05

"T blijft errug rustig hier zeg, haha, Liefs Katinka

Coberlina

Re: Splendeur @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 22:08

hey
leuk paard hoor. Spijtig dat de draffoto's allemaal op een verkeerd moment genomen zijn.
het meisje op de pony mag wel haar benen meer op hun plaats houden, ze liggen nu op de schouder.
veel plezier nog!
xxx

Katinkatjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-05 22:11

Hee, thnx!
Ja weet het, Ikzelf vind het ook jammer dat de draffoto's op het verkeerde moment zjin genomen, maarja, volgende keer beter he!
xxjes katinka

Hilde_92

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 22:12

leuk beestje hoor,

ziet er wel lekker uit

Spoec

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 22:18

* Reacties komen met de tijd ..

Maar vind het er netjes uitzien hoor!
Let erop dat je je handen niet breed gaat zetten om haar aan de teugel te laten lopen (standfoto)
En houd je handen netjes voor het zadel ..
Kunnen natuurlijk moment opnames zijn

Katinkatjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-05 22:23

OKee,, Dank je dat je het nog even zegt, houdt mijn handen meestal wel goed hoor, maarja,vandaag neit zo op gelet denk ik..
xxjes

Bitterbal

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 06:10

ik vind het er eerlijk gezegd totaal niet uit zien, je lift mee met je paard in plaats van hem actief te rijden, neem eens les, dat zouden meer mensen hier moeten doen behalve ik natuurlijk, en daarom bied ik je bij deze een les van mij aan

rona

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 12:47

Bitterbal schreef:
ik vind het er eerlijk gezegd totaal niet uit zien, je lift mee met je paard in plaats van hem actief te rijden, neem eens les, dat zouden meer mensen hier moeten doen behalve ik natuurlijk, en daarom bied ik je bij deze een les van mij aan

Is dit nou echt serieus?
Kom op zeg.

Probeer rectop te blijven zitten en haar van acter iets actiever te krijegn. Verder ziet het er goed uit hoor.

Katinkatjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-05 14:45

@ bitterbal: dit noem ik niet aardig blijven, en ik heb les, kijk opbouwend commentaar mag, maar dit komt heel agressief over, zo geweldig zal je zelf ook niet zijn, en anders heb ik in ieder geval een slechte eigenschap van je cdie ik zo kan noemen: teveel eigendunk. sorry maar zulke mensen kan ik dus niet tegen. OF je hebt zelf misschien nooit een pony gehad die je zelf alles heb moeten leren?
@ rona: dank je voor je berichtje! weet dat ik niet echt rechtop zat,, word aan gewerkt en ze liep redelijk actief hoor, maar op de draffoto's lijkt ze heel sloom te lopen, ze liep gisteren (op de foto's dus) alleen wel wat minder met haar achterhand eronder..daar heb je gelijk in! Groetjes katinka

Bitterbal

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 05:14

ik ben altijd aardig

tumtummie

Re: Splendeur @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 08:11

Ten eerste vind ik dat je een heel mooi paard heb! En op de houding zijn de meeste tips al gegeven! Dus ga lekker zo door ik vind het er hartstikke netjes uitzien hoor!

loverasta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 11:43

zooow bitterbal oké ik snap dat je reclame wilt maken voor je eige maar ik weet niet of mensen van jou les WILLEN hebben , meestal als mensen les willen dan geven ze dat wel aan hoor :S
én waar slaat het op op dat commentaar :S
als katinkatjuh er maar veel lol in hebt dat is het belangrijkste inplaatsvan allemaal aan de teugel en de anky uithangen :s als je maar lol en het gezellig heb en een goedde band met je paard hebt dat is al een kunst !!!!!!!!!!!!!
dus doe een beetje medelevend dankje

@katinkatjuh
sorry moest er even uit hoor haha ,
mooie pony heb je en ja iedere dag is anders hey
je moet alleen een beetje rechter op zitten verder is het goed
kusss anne

Angeliek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 13:51

Bitterbal schreef:

Nog zo iemand die zich beter dan Anky voelt..
Jij bent toch ook op een of andere manier begonnen, of kon jij al meteen Z rijden?
Als je het zo hoog in je bol hebt, plaats dan eens foto's van jouw rijkunsten, zullen we die even bekritiseren.
Hou gewoon je mond als je niets zinnigs te zeggen hebt.

@ Kathinkatjuh: Ziet er goed uit hoor, jammer dat de draffoto's niet op het goede moment genomen zijn.. Is de bodem niet hard?

Marleen_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 14:26

Bitterbal schreef:

nou Bitterbal ik ben erg benieuwd naar rijfoto's van jou, ben benieuwd welke reacties daarop komen. Niet iedereen rijd als een Anky en met zo'n reactie van jou lijkt me stug dat jij geweldig rijd, dus benieuwd.

WinSel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 20:27

heey zit er leuk uit hoor
mooi paardje
enne bitterbal
ik ben het helemaal eens met die andere
jij denk zeker dat je beter bent als Anky
nou dan wil ik jou rij foto's wel eens zien!!!!!!

shadowflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 20:43

Als je paardje vroeger in de krul is gerden zou ik nu je paard lekker actief rijden .. goed door laten lopen ,veel overgangen en veel tempo wisselingen . Veel vormen rijden etc etc zodat je lekker spieren gaat trainen .... Lichte druk op de teugels houden en dan komt hij vanzelf naar beneden . Idd beetje op je houding letten . Doe alsof er mensen alla dressuur op je staan te kijken en je zit meteen beter ...

loverasta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 20:46

echt raar vaag iemand is dat zeg , dan heb je het wel hoog in je bol !!!!!
hoe oud is ze eigenlijk
ze heeft ook verder niks in haar profille (ja ik ook niet haha maar ja

shadowflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 20:50

Ik keek al of ze een super dressuur paard had maar het eerste wat ik zag was een pluizige shet en een haflinger ^^(in haar berichten)

Lante

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 21:31

Geen anky dus...

@ Kathinkatjuh: Leuk paard hoor! Komt wel goed met jullie; ziet er ontspannen uit.

_hannah_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 21:34

Ik vind het er hartstikke leuk uit zien! jij en het paard zien eruit alsof jullier lol in hebben, daar gaat het toch om? Laat dat raare bitterbal kind maar banketstaaf

Loes_Joery

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 21:58

Hey Katinka !!
Leuke foto's ik had ze al gezien maar goed !!
Ga zo door maar zorg dat je niet te ver naar voren zit maar dat is al verteld !!
Spreek je nog wel of anders op de club !!
Liefs

Katinkatjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-05 22:49

Hee,
eventjes geleden dat ik weer in mijn eigen topic had gekeken, kon hem niet meer vinden, haha. Wat een lieve en leuke reacties allemaal! =) Echt leuk!
@ Angeliek: Nee de bodem was eigenlijk helemaal niet hard, ik reed die dag in de buitenbak van de ponyclub, en aangezien dat dat een best zware bak is, lag er alleen wat sneeuw op, niks bevroren en verder alleen een beetje een modderige hoefslag, en het voordeel van die bak is dat 'ie bijna nooit bevroren is, heb ik even geluk dat mijn pony naast het ponyclubterrein staat! haha..
@ Shadowflower: ben in mijn lessen ook veel bezig om haar eerst heel voorwaarts te rijden, en daarna steeds even spelen, dan ontspannen, spelen, ontspannen enzovoort maar dank jullie wel!

shadowflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 22:56

ga zo door .... en wel actief houden want mischien lift je idd een beetje mee .... Dus lekker actief bezig wezen en je paard laten lopen ^^ het machtige paardrij gevoel van kracht,vrijheid en dicipline ^^