, maar er zaten toch wel een paar leuke bij die de moeite waren om te plaatsen...Eerst Wieke en Fellow.
Fellow had 2 weken terug ineens totaal geen zin meer om na te geven en stelling te nemen (compleet de andere kant op zelfs). Da/Tandarts gebelt en die kwamen een paar dagen later. Even de kiesjes gevijld, alles nagekeken maar niets duidelijks. In die tussentijd wel gereden maar erg lief, niet vragen gewoon hobbelen. Vandaag met onze instructrice overlegd en verteld wat de DA gezegd had en ze liet Wieke wat pittiger door vragen. En warempel, hij deed het weer >;) Helemaal niet meer moeilijk doen, netjes nageven en stelling enz. Nog wat slomig op het tempo (was al een werkpunt van hun) maar het zag er ineens een stuk beter uit. Zou het dan toch een haakje geweest zijn, of zou Fell ons gewoon voor de gek gehouden hebben?
Nouja, hier een kleine impressie. Nog niet 100% zoals het was, ze kunnen veel netter, maar ik was met dit al enorm blij

Daarna Maureen en Pinky. Ons 2e aanstormende wedstrijd duo
We zijn hard rond aan het regelen dat ze of volgende week al of midden januari met 4e (Wieke en Fell & Maureen en Pinky) op wedstrijd kunnen. Ik ben benieuwd

Er lag een geultje water (zie volgende foto) en daar sprong Pinky even overheen

Daarna mochten Floor & Marjon. Floor reed pas voor de 5e keer op Marjon maar het gaat steeds beter. Marjon is super lief voor echte beginners, maar als je er meer van wil kan ze omtoveren in een pittige eigenwijze dame. Maar ze komen er wel

Tot slot heeft Wieke ook nog even Fleurtje gereden. Geen les maar gewoon even wat stappen en draven zonder zadel. Wat is het toch een brave meid!

Ruim 200 dagen drachtig, zie je het al?

Door de nieuwigheid (van het zonder zadel rijden) kroop ze enorm achter de teugel, Wieke trekt haar dus niet in de krul ofzo
Mijn lieve hondje Kyara was er uiteraard ook weer bij

Mijn 4 merrie-mutsen in de wei

Zucht, ik wil ZOMER en een nieuwe CAMERA
*Ik wil zoveel..
*
Sorry voor m'n taalgebruik, maar ik kon het echt even niet voor me houden.