Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

echt steigeren kan alleen uit stilstand.. maar er zijn zoveel varianten die wel vanuit de draf en galop kunnen.. soms wel grappig als je ze terug ziet op video!
echt steigeren kan alleen uit stilstand.. maar er zijn zoveel varianten die wel vanuit de draf en galop kunnen.. soms wel grappig als je ze terug ziet op video!echt steigeren kan alleen uit stilstand.. maar er zijn zoveel varianten die wel vanuit de draf en galop kunnen.. soms wel grappig als je ze terug ziet op video!
calliou schreef:*Decht steigeren kan alleen uit stilstand.. maar er zijn zoveel varianten die wel vanuit de draf en galop kunnen.. soms wel grappig als je ze terug ziet op video!
echt steigeren kan alleen uit stilstand.. maar er zijn zoveel varianten die wel vanuit de draf en galop kunnen.. soms wel grappig als je ze terug ziet op video!echt steigeren kan alleen uit stilstand.. maar er zijn zoveel varianten die wel vanuit de draf en galop kunnen.. soms wel grappig als je ze terug ziet op video!
![]()
![]()
Sjel schreef:Mijn paard heeft hier wel een truc voor.
Die springt vanuit galop stap of draf gewoon met zo een kracht naar voren en omhoog dat we net zo hoog gaan alleen dan ook nog eens vooruit.

maar steigerde er nooit achteraan
gelukkig....... maargoed ben aan het galoperen, moest wat sluiten en ding ging staan huppen. Ik hoor mijn instructeur schreeuwen........ naaahaaar voohooorrrennnnn
en ik geef me daar een partij been
de sprong die daarop volgde was er een van pure woede
maar ik stond wel ineens 10 meter verderop
......... mijn instructeur toen heel droog.......... Keihk das naar voren