). De kwalitieit is erg laag omdat het een foto is diej met een mobiel is gemaakt. Ik moet meer mee geven boven de sprong met mij handen(wat ik nu inmiddels beter doe) deze foto is van een half jaar terug.Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
). De kwalitieit is erg laag omdat het een foto is diej met een mobiel is gemaakt. Ik moet meer mee geven boven de sprong met mij handen(wat ik nu inmiddels beter doe) deze foto is van een half jaar terug.
niemand anders?

ramgad schreef:is dat niet slecht springen als je paard 7 maanden drachtig is?:s
voor de rest kan ze wel heel goed springen
ze ging veels te hoog ook
.
Okkilover schreef:ramgad schreef:is dat niet slecht springen als je paard 7 maanden drachtig is?:s
voor de rest kan ze wel heel goed springen
nee dat is helemaal niet slecht want ze is het gewend. het is niet mijn eigen paard maar een verzorgpaard, ze is altijd tot de laatste weken gereden! Ze kan het goed hebben, ze springt alleen dan wel met wat mindere techniek![]()
over de handen dat weet ik het,,het was nogal een noodsprongze ging veels te hoog ook
Okkilover schreef:Ja, Ik Heb het al uitgelegd. Er is altijd op doorgereden tot 2 weken voordat ze moest veulenen. Haar techniek is dan miischien op deze foto wel minder maar toch kan ze het nog makkelijk hebben. De foto is ook al een half jaar oud en het gaat echt veel beter. Ik ben laatst in de manege wezen springen met haar.