Maar ik ga deze maand elke dag er heen om de eigenaar en het paard beter te leren kennen.
Maar hun rijden met een helastiek ze zeggen dat hij vroeger verkeerd is in gereden en als hij deze niet om heeft hij sterre gaat kijken en ze rug vast zet.
Maar ja als ik weer wil gaan starten kan ik moeilijk met hulp teugels gaan rijden en dat mag natuurlijk niet.
Maar is dit niet anders om volgens mij zet hij nu juist ze rug vast ik weet dit niet zeker daarom vraag ik het maar.
Ik zelf heb het niet zo op hulp teugels rij liever gewoon zonder op me eigen manier.
Ben wel van plan om weer prive les te gaan nemen.
Ik weet nu echt niet wat ik moet doen vragen of ik zonder mag rijden
Ik ken het paard nog niet zo goed maar het is toch veel beter om zonder te rijden en dan duurt het maar wat langer voor dat hij naar beneden loopt maar dan wel ontspannen.
Ik heb nu het gevoel dat hij ook zo iets heeft van pff moet ik weer en dat hij zich hier tegen ook gaat verzetten omdat hij eigelijk gewoon word gedwongen om naar beneden te lopen.
Kan iemant mij vertelle wat ik nou het beste kan doen ook al is het niet mijn paard ik ga wel starten met hem dus ja......
En Weet iemant nog goede oefeningen die ik met hem kan doen hij vind het moeilijk om in de galop een volte te maken en valt hier door ook naar binnen.
Ik zou zeggen gewoon vaak oefenen maar de eigenaren zijn een beetje over bezorgt dus doen ze dit juis nooit.
Dit lijkt mij nou juist niet handig zo leerd hij het nooit.
Het is niet erg als ze over bezorgt zijn maar als ik weer wil gaan starten wat hun ook leuk vinden als ik dit ga doen lijkt het me handig als wij dit allebij oefenen en niet alleen ik lijkt mij zo weet het paard dan ook niet meer hoe of wat.
Dus brand maar los alles is welkom