alvast bedankt!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Het is wel een hele goede manier om je paard te verpesten
Nancy_evita schreef:Zagen werkt meestal wel
Maar wat de meeste bokkers doen, hem lekker ontspannen laten lopen, maar het belangrijkste:
les nemen
Petersburg schreef:Nancy_evita schreef:Zagen werkt meestal wel
Maar wat de meeste bokkers doen, hem lekker ontspannen laten lopen, maar het belangrijkste:
les nemen
Zagen!!!!!!!!!!!!! Nou sorry maar dat is echt niet goed, het paard moet in zijn hoofd stil zijn, je moet zorgen dat je paard voorwaarts blijft, en dan kneetjes in de teugel geven.
En een les zou ik zeker dan wel nemen, probeer de knopjes goed te vinden als hij al iets gaat ontspannen komt hij omhoog dan weer even druk op je teugel zetten
succes.
Petersburg schreef:Nancy_evita schreef:Zagen werkt meestal wel
les nemen
Zagen!!!!!!!!!!!!! Nou sorry maar dat is echt niet goed, het paard moet in zijn hoofd stil zijn, je moet zorgen dat je paard voorwaarts blijft, en dan kneetjes in de teugel geven.
En een les zou ik zeker dan wel nemen, probeer de knopjes goed te vinden als hij al iets gaat ontspannen komt hij omhoog dan weer even druk op je teugel zetten
succes.
het was idd sarcastisch hihi
moest wel lachen hihi
Je paard moet door ontspanning zelf aan de teugel lopen. Je kan je paard dus wel aan de teugel vragen/trekken, maar dan loopt het paard in een houding waarin jij hem dwingt, terwijl hij uitzichzelf lekker over de rug moet gaan lopen, maar gebruikt de zoekfunctie inderdaad eens..
weet niet waarom maar vind t er niet prettig uit zien en zo trek je t paard alleen maar in de krul. Mijn paarden zijn makkelijk nagevelijk te rijden, zodra er iemand op een van m'n pony's rijd en gaat zagen drukt ze haar hele rug weg en gaat ze met d'r kop omhoog lopen
dan weet ik t gelijk.
ga haar nu zelf weer rijden.