Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Navidad schreef:zie niks

LoveJoew schreef:Ik zie kapstokteentjes en handjes die bij elke stap mee omhoog gaan
Verder vind ik eigg dat heel de proef er gehaast uitziet, het paard valt compleet door je binnenbeen heen, loopt overal onderuit etc..
Probeer je paard onder je te houden ..
Srry kan er niet meer van maken
Gaat het met je nieuwe paardje wel beter?
milo schreef:ha die khaan als sterrenkijker op manege Lelystad
ze gaat nu gelukkig een stuk vooruit, loopt nu mooi rond en ontspannen, en is bijna niet meer vast in de hals.
khaan is gewoon een heel mooi paard, en kan gruwlijk mooi lopen, mits je dr aan het lopen hebt.
en natuurlijk is ze het beste vriendinnetje van rambo, dat niet te vergeten!
Citaat:en ik denk zeker dat het op Ivana beter gaat.
Het is een hartstikke leuk beest en ja het schrikt af en toe maar dat doet elk paard toch wel eens lijkt mij?
En al zou je iets meer stellin naar binnen vragen en iets meer naar beneden rijden zou het er meteen al een stuk beter uitzien!
Nou ik heb mijn zegje weer gedaan ik hoop dat het paard en de ruiter nu allebei hun geluk bij een ander iemand hebben gevonden!
. Maar je moet proberen je handen stiller te houden. Ze gaat een beetje naar beneden, maar komt gelijk weer omhoog, omdat jij je handen niet stilhoud.