Badirah,July,Alisaya@vrijspringen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ChingYi_Dino

Badirah,July,Alisaya@vrijspringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-05 23:00

Gisteren weer naar de paardjes geweest...neej had geen zin om veel te rijden dus liet ik ze eens vrijspringen..
Badira kan goed springen en met haar ben ik tot de 90cm gegaan. Ik weet dat ze dat goed kan.
Met July en Alisaya ben ik maar tot de 60cm gegaan. Voor Alisaya is dit de 3e keer en July kan springen, maar niet zo goed, dus ik wou zien of ze het zonder ruiter misschien beter doet...en ja hoor.
Bij July en Alisaya heb ik geen bescherming om...die had Badira om. En meer had ik niet bij. Volgende keer komen die zeker om.
Genoeg gekletsd...hier de foto's:
AfbeeldingBen ik niet beeeeeldschoon? Ik ben Badirah een volbloed-arabische merrie van 12 jaar oud. Leuk om jullie te ontmoeten
AfbeeldingMun verzorgster was weer met me aan het klooien....zoo'n stoere pony als ik kan toch niet...zo zagen mijn prachtige manen er na de make-over uit...dotjes (mislukt mja)
AfbeeldingNou, ik ben er klaar voor...en mijn verzorgstertje vind me toch zooo prachtig...ik kwam er niet onderuit. Ze MOEST me natuurlijk weer op de foto zetten
AfbeeldingEn van de zijkant
AfbeeldingMijn verzorgster vind dat ik goed kan kussen
AfbeeldingDus een paar kusjes voor jullie, bokkers *SMAK!
Afbeelding
AfbeeldingIk heb wel eerst lager gesprongen..maar toen was mijn verzorgster bezig me er proberen eroverheen te krijgen Ik ben een stoere merrie hoor en doe niet zomaar alles
Afbeelding
Afbeelding
AfbeeldingTsjaa...dat is nou Typisch ik..ik zet graag vroeg af
AfbeeldingBeetje bagger
AfbeeldingHier sprong ik uit stilstand beetje heel verkeerd, sleepte dan ook de balk mee...maar daarna ben ik wel nog goed overheen gekomen, maar daar zijn geen foto's meer van.
AfbeeldingDan zijn July en Alisaya aan de beurt
AfbeeldingAlisaya heeft nog geen techniek..maar dat komt wel als ze het een beetje in de gaten heeft
AfbeeldingJuly doet gewoon alsof ze een kameel is Springen kan ze niet zo goed en vind ze ook niet zo super...ik spring dan ook niet vaak met haar.
Afbeelding
Afbeelding
AfbeeldingEn Alisaya dacht...NEEEJ...ik doe het niet
AfbeeldingEn als laatste July nog een keer

Laterna toen ik de paarden terug wou zetten was July me nog ontsnapt
Normaal loopt ze gewoon achter Alisaya aan...omdat zij de leider is...maar nee, dit keer dacht ze er anders op en zoef, weg was ze
Maar na een hele lange achtervolging kreeg ik haar weer gevangen...helemaal uitgeput..
Sorry voor de slechte kwaliteit...
even voor de duidelijkheid: de schimmel is Badirah
Het vosje is alisaya
en die bruine is July

Laten jullie ook wat achter?

Groetjes de hele zooi

blokje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 23:03

mooi ik vnd de witte erg mooi.

Van

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 23:47

Leuke paardjes ChinYi
Badirah kan goed springen hor

Krijtje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 07:34

Leuke pony die Bandira (ik heb een zwak voor schimmels )
Ze kan ook leuk springen Je andere pony's kunnen idd wel een scheutje techniek gebruiken

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 09:14

jah idd 't ziet er erg leuk uit, maar die groene letters erdoor heen storen wel erg, zou je ze niet aan de zijkant ofzo kunnen zetten.. best irritant, maar goed, ze springt heel mooi(badirah) Hoe oud zijn july en alisaya?

VonDutch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 10:30

Mooii Beestjess..
Ze springen Goedd
Alleen die letterss die zijn Super iirii..

meisje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 11:51

leuke pony's!!
schimmeltje springt goed!!
de pony's hebben er wel lol in zo te zien!!

Kaiya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 16:40

Leuk die paardjes Ching, jammer dat Alisaya niet is ingereden .

ChingYi_Dino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-05 18:17

Dankjewel allemaal..die letters zijn er voor een copyright...als ik ze aan de zijkanten doe dan kun je ze makkelijk weghalen en dat is niet de bedoeling

July is 15 en Alisaya 10

Idd jammer dat ze niet is ingereden...ze is echt super lief...nja voor mij dan...de eigenaren wantrouwen haar heel erg. Alisaya heeft de eigenaar als jaarling het ziekenhuis ingetrapt.
Maar ik ben net zolang bij haar gebleven tot ze me vertrouwde en nu heb ik een band met haar...De eigenaar weet dat ook maar hij wantrouwd haar gewoon en ik kan het ook wel begrijpen als ze je het ziekenhuis intrapt met 3 gebroken ribben