Nu is er 1 probleempje en dat verraadt de topictitel al: meneer heeft een gigantische ondernek. Nu heb ik een tuiger gereden met hetzelfde probleem maar bij haar was het een kwestie van iets te diep instellen en van daaruit verder werken. Dat gaat met deze pony niet omdat hij alleen maar sterren kijkt.
Helaas is hij altijd met elastiek gereden dus ik zal er nog een harde dobber aan krijgen om die nek eraf te rijden, alle tips zijn dus welkom!
Ikzelf was al tot de volgende dingen gekomen:
-veel stelling vragen op links en rechts, dus terug naar de basis (veel voltes overgangen en rechtstellen) met hierbij een lage brede hand die toch wat probeert te vragen, gelijk loslaten als hij zijn koppie naar beneden doet. Vanmiddag ging hij met zijn neus al een aantal keren omlaag en vond dit een goed teken!
-veel longeren met de pessoa op verschillende standen, geen bijzet omdat hij zich hier waarschijnlijk ook weer op vastzet.
Wie heeft nog meer tips?
) en dan nog effe een poosje rijden en dat heel vaak doen en nu is zijn onder hals er bijna niet meer en ik heb hem er na een kwartier a 10 minuten er door maar heeft nooit meer sterren gekeken.