Jolly [shet] @ Dressuurwork

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Maaik

Jolly [shet] @ Dressuurwork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-05 17:18

Haaii

Vandaag me moeder maar weer eens meegesleept om foto's te maken. Ging niet super maar het is teminste wat
De foto's zijn ook prut kwaliteit helaas..

Nuttig commentaar is welkom.

Eigen commentaar:
- Kabouters zoeken Doe ik nu vooral omdat ik wil dat het zuivere gangen zijn. Dat gaat ook steeds beter dus ik kijk ook een stuk minder Helaas op 9 van 10 foto's hier wel Tsjaa me moeder is geen prof fotograaf
- Ik zie dat ik op 1 foto kapstokvoeten heb
- Ja ik heb sporen om, maar ik ga er rechtvaardig mee om en ik hem zo goed als geen kapstokvoeten
- Handen mogen wel wat omhoog & pianohandjes mogen weg.
- Jolly loopt te diep. Wordt aan gewerkt!

Nu de foto's; Ze staan niet op volgorde.

Afbeelding
Galop, Jippie gaat al veel beter als eerst

Afbeelding
Hier de kapstopvoeten
Op deze foto ben ik aan het oefenen voor contragalop vandaar de kapstopvoeten. Wij vinden het namelijk ook nog heel moeilijk.

Afbeelding
Wijken

Afbeelding
Strekken, ik moet hem dan erachteraan rijden dus vandaar me benen, maar ik moet wel meer op me kont gaan zitten

Afbeelding
Dat voelde heel raar dus ik ging kijken wat die dee Naja .. euu Raar iig

Afbeelding
Wijken, niet echt netjes

Afbeelding
Check dat strekken Hij wou eruit vallen, dus ik kneep me been eraan, maarja ziet er beetje raar uit

Afbeelding
Galop, Maaike niet naar voren hangen Tsjaa ik heb gemerkt dat meer shetlandrijders daar last van hebben

Afbeelding
Crea mama

Afbeelding
Goh mam tis niet te zien dat je een betere camera wil

Afbeelding
Wijken. Tsjaa mam die had een "maak-wijkfoto's-dag" denk ik want ik heb juist veel afwisseling gehad. Is niet te zien nee ik weet het

Afbeelding
Jool niet zo diep lieverd

Afbeelding
Schuderbinnewaarts.
Maaik wat doet dat handje daar

Afbeelding
Ook nog schouderbinnewaarts, alleen iets minder.

Afbeelding
Volgens mij galop

Afbeelding
Vliegen! Hij vindt het moeilijk om netjes door de bocht te galoperen dus ik houdt me been eraan.

Afbeelding
Schouderbinnewaarts

Afbeelding
Lekker halsstrekken. Kijk die naam op dat dekje! Zelf gedaan

Als je commentaar wilt geven, lees dan eerst wat erboven staat

Doeggg

paardjes___l

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 17:22

wat een leuk beestje!!de punten die je zelf al noemt kloppen wel .. heel veel succes ermee!!

Jaduuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 17:22

JOLLLLLLLL :D !! Echt leuke foto's weer maaik

Spoec

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 17:26

Ik vind het er echt super leuk uitzien ..
Leuke combinatie zijn jullie ..
Shet heeft er ook plezier in zeg, schouder binnenwaarts zie je anders niet zomaar ..
Let erop dat je je handen niet over de hals brengt en je benen niet afsteekt, ik snap wel dat het moeilijk is op zon hobbelschuit, maar let erop

Annemarie89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 17:27

Super leuke foto's!
Vind het echt tof dat je zo goed met hem dressuur kan rijden enzo.. !
* wil ik ook met zo'n toffe shet

Esther_Ziezo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 17:29

Wat een geweldig beestje
Rijden ziet er goewd uit ...
Veel plezier verder ..

Maaik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-05 17:33

LoveJoew schreef:
Shet heeft er ook plezier in zeg, schouder binnenwaarts zie je anders niet zomaar ..
Let erop dat je je handen niet over de hals brengt en je benen niet afsteekt, ik snap wel dat het moeilijk is op zon hobbelschuit, maar let erop

Dank je
Hij heeft er zeker plezier in! Hij is super leergierig, ik heb hem pas 3 ½ maand kan je nagaan Handen over de halsd is zo verleidelijk
Ik zal erop letten.

_Mii_ schreef:
Super leuke foto's!
Vind het echt tof dat je zo goed met hem dressuur kan rijden enzo.. !
* wil ik ook met zo'n toffe shet

hij heeft aanleg voor dressuur ddus dan gaat het ook wat makkelijker, en hij is heel leergierig en wil graag voor je werken. Kortom Super paardje!

De rest bedankt

Marchador

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 17:35

Het ziet er erg leuk uit
Het lijkt dat of je in de galop je benen naar voren steekt, als dit zo is, probeer hier op te letten
Verder geef jezelf al commentaar.
Leuk beestje!

_Christine

Re: Jolly [shet] @ Dressuurwork

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 17:36

ziet er idd leuk uit hoor enne ik weet dat het soms moeilijk is om goed te zitten op een shet

Perzik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 17:36

ziet er leuk en netjes uit!

Mikkiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 17:45

leuke foto's
commentaar heb je al gegeven
alleen probeer je benen wel lang te houden.

xLaus_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 17:50

Ik vind je een klein beetje groot lijken maar dat zegt natuurlijk niks hea want op een foto kan je dat niet ehct goed zien verder echt een leuke combinatie heb je hem/haar/het zellf beleerd? ziet er echt goed uit verder oh ja met dat ene dat die zijn ben zo ver naar voren doet dat is de spaansepas ( waarvan jij ff keek wat die aan het doen was)

YentlKG

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 17:56

Aaah Jolly zo cute
Je laat hem netjes lopen, ga zo door, hij heeft er zo te zien veel plezier in

Citaat:
Valiant schreef:
ziet er echt goed uit verder oh ja met dat ene dat die zijn ben zo ver naar voren doet dat is de spaansepas ( waarvan jij ff keek wat die aan het doen was )

WHAHAHA jahoor, volgensmij was het gewoon strekken..

Sophie2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 18:09

wauw.. cool zo'n bontje bij een shet Klein maatje haha.. Maar ik vind het er wel goed uitzien Alleen het is geen schouderbinnenwaarts op die foto waar jij dat zegt hij heeft eigenlijk alleen wat stelling kun je daar nog ff aan werken Verder leuk hoor

Maaik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-05 18:17

Cow_horse schreef:
Het ziet er erg leuk uit
Het lijkt dat of je in de galop je benen naar voren steekt, als dit zo is, probeer hier op te letten
Verder geef jezelf al commentaar.
Leuk beestje!

Dank je
Ik doe me benen idd iets naar voren. Alleen het is al stukken beter als eerst.

Mikkiej schreef:
leuke foto's
commentaar heb je al gegeven
alleen probeer je benen wel lang te houden.

Benen lang houden.. Tsjaa MOET eigenlijk wel alleen ik rijd hem op bijna iedere foto erachteraan doordat het oefeningen zijn en niet gewoon een stukje draven
Maar je hebt wel gelijk hoor Ik neig heel snel om me benen op te trekken.

Valiant schreef:
Ik vind je een klein beetje groot lijken maar dat zegt natuurlijk niks hea want op een foto kan je dat niet ehct goed zien verder echt een leuke combinatie heb je hem/haar/het zellf beleerd? ziet er echt goed uit verder oh ja met dat ene dat die zijn ben zo ver naar voren doet dat is de spaansepas ( waarvan jij ff keek wat die aan het doen was)

Tsjaa je bent snel te groot voor Shetlanders Gelukkig groei ik zo goed als niet meer dus ik zu altijd nog op hem kunnen rijden .
Nee ik heb hem zelf niet beleerd ik heb hem pas 3½ maand dus dat gaat een beetje moeilijk als die al 8 is
Afbeelding op deze foto doet die dat ook
Tsjaa Spaanse Pas, ik denk niet dat dat het is.. Maarja maakt ook niet uit

Sfiejj: Nee is geen klein maatje, is gewoon de Full maat ik heb een zadeltje van 17 inch, daar issie IETS te groot voor maar dat maakt niet zoveel uit.
En over dat schouderbinnewaarts. Ik weet echt wel wat schouderbinnenwaarts is hoor Het kan kloppen dat het niet op alle foto's dat is, maar zowiezo de meesten wel waarbij het staat.
Stelling is heel wat anders als schouderbinnewaarts hoor.

Voor de rest hartstikke bedankt

Sophie2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 18:19

ik zeg ook niet dat je niet weet wat schouderbinnewaarts is, maar dan moet hij ook werkelijk met de voorhand naar binnen komen, maar ik zag bij jou alleen wat stelling, vandaar

Maaik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-05 18:21

Sfiejj schreef:
ik zeg ook niet dat je niet weet wat schouderbinnewaarts is, maar dan moet hij ook werkelijk met de voorhand naar binnen komen, maar ik zag bij jou alleen wat stelling, vandaar

Nee dat weet ik
Maar ik zeg dat gewoon dat ik wel degelijk weet waar ik mee bezig ben
http://www.mijnalbum.nl/Foto=FMKAKYEJ « Foto is idd geen schouderbinnewaarts nu ik hem goed bekijk.
Zijn scchouderbinnewaarts is van z'n verre nog niet perfect. We zijn er ook nog niet zo lang mee bezig.

GoLizz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 18:24

eey leuke foto's je heb um egt leuk lopen.. en leuk gedaan dat sjabrakje

merrieveulen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 18:24

ik vindhet er leuk uitzien! mijn shet kruising is nu iets meer dan een meter hoog en 2,5 jaar. over twee à drie jaar wil ik haar ook gaan inrijden, als het kan qua maat enzo, ze is ook vrij fijn gebouwd maar ze moet nog verder ontwikkelen dus dat zien we tegen die tijd wel! je lijkt al snel te groot op een shet, zelf vind ik het lastig dat je benen verder over de ronding van de buik uitkomen, daardoor wordt je evenwicht verstoord (bij mij wel tenminste). mijn paardje is 1,52 meter, dus dan is dat nogal wennen. ik oefen nu al af en toe door even op één van de shetten hier te gaan zitten, hihi!
maar goed, ik vind het er leuk uitzien, leuke pony, leuke combinatie. en zo te zien vindt hij het wel leuk, wat wil je nog meer???

Sophie2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 18:25

Nou, dan zeg ik toch hetzelfde als jijzelf (ik zeg trouwens ook niet dat jij niet weet waar je mee bezig bent) maar ik bedoelde gewoon dat je dan nog een punt hebt om aan te werken

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 18:26

heej Maaike

het rijden ziet er erg netjes uit hoor en je past er nog makkelijk op jij en Jolly zijn een mooie combie, veel plezier+succes nog samen!

xx manon

_Kissie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 18:27

LoveJoew schreef:

Ik ben het met haar een maar jullie zijn een Leuke Combi
Leuk Dekje Trouwens

Maaik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-05 18:34

Sfiejj schreef:
Nou, dan zeg ik toch hetzelfde als jijzelf (ik zeg trouwens ook niet dat jij niet weet waar je mee bezig bent) maar ik bedoelde gewoon dat je dan nog een punt hebt om aan te werken

Ik heb nog super veel om aan te werken!
Maarja Jol & Ik zijn nog laaaaaaaaaaaaaanger niet uitgeleert.

merrieveulen schreef:
ik vindhet er leuk uitzien! mijn shet kruising is nu iets meer dan een meter hoog en 2,5 jaar. over twee à drie jaar wil ik haar ook gaan inrijden, als het kan qua maat enzo, ze is ook vrij fijn gebouwd maar ze moet nog verder ontwikkelen dus dat zien we tegen die tijd wel! je lijkt al snel te groot op een shet, zelf vind ik het lastig dat je benen verder over de ronding van de buik uitkomen, daardoor wordt je evenwicht verstoord (bij mij wel tenminste). mijn paardje is 1,52 meter, dus dan is dat nogal wennen. ik oefen nu al af en toe door even op één van de shetten hier te gaan zitten, hihi!
maar goed, ik vind het er leuk uitzien, leuke pony, leuke combinatie. en zo te zien vindt hij het wel leuk, wat wil je nog meer???

Ik heb daar totaal geen last van Ik heb ookal vaker op een shetlander gereden. Ook beleerd. Als je last van je evenwicht heb zou ik vooral zonder zadel gaan rijden. Iedere keer weer (als het kan op een kleine pony het liefst) zonder zadel. Daar krijg je een goed evenwicht van
Sucses met je eigen shet!

Iedereen bedankt!

Susanne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 18:43

Leuke foto's, Jol liep zo te zien lekker

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 18:44

De naam op het dekje is echt heel schattig!!