Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
renatevb schreef:ik ben toegelaten om bij Edward gal een jaar stage te doen, vandaar de druk...
. Het lijkt me absoluut geen vereiste dat jullie wissels kunnen springen, en zo ja, dan zou ik toch gauw een andere stageplek zoeken!renatevb schreef:ik ben toegelaten om bij Edward gal een jaar stage te doen, vandaar de druk,
** dus??????
ik begrijp best dat mijn paard eerst moet recht zijn
** Dan heb je dus je eigen antwoord al....
, daar zijn we ook mee bezig en de wissels moeten niet perfect zijn gewoon zorgen dat ik al iets of wat weet hoeveel ik mag vragen.
** Wat heb je aan het aanleren van slechte wissels? Zorg nou aub eerst dat je basis picobello voor elkaar is, zodat je DAARNA meteen PERFECTE wissels aanleert!
daarbij deed mijn paard die wissels bij zijn vorige eigenares ook.
** dus?????????
degene die hem zo scheef heeft gereden!
** Lees nou eens wat je schrijft! Degene die 'm zo scheef heeft gereden! Dan WEET je toch al dat die persoon niet wist waar hij/zij mee bezig was? Waarom zou je die dan TOCH proberen te immiteren door nu OOK wissels te willen rijden????? Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!!!
dan kan ie dat toch best ook al wel bij mij
** Nope, als je hier al aanbeland bent met lezen en je staat nog steeds achter je eigen tekst, dan 1 reactie terug gaan en nogmaals lezen aub.
, aangezien ie nu al een heel stuk rechter is!
** nee hij is niet rechter hij is minder scheef.
bovendien zwaait zijn achterhand niet uit of zo!
** Lees een wat je zelf schrijft over de hals... Hij heeft een knik naar rechts.... Dat is een ERNSTIGE fout, geen kleintje....
Citaat:Haast en spoed, doet zelfde goed....
renatevb schreef:
jullie hebben wel gelijk ... ik wou gewoon zo veel mogelijk vooruitgang maken...

Remember schreef:renatevb schreef:ik ben toegelaten om bij Edward gal een jaar stage te doen, vandaar de druk...
Sorry, maar dat vind ik echt een belachelijke reden om de galopwisselknop er maar even gauw op te zetten. Het lijkt me absoluut geen vereiste dat jullie wissels kunnen springen, en zo ja, dan zou ik toch gauw een andere stageplek zoeken!
Ben het verder helemaal eens met Sonja en Kitty.

) en hij helemaal soepel en recht is! 
ik kijk er naar uit!