Vandaag precies 2 weken geleden is mijn nieuwe paardje gekomen, ze at slecht, door nieuwe plaats en doppen op haar kiezen, die zijn nu echter opgelost. Ze moet echt nog dikker worden en tot die tijd gaat ze niet hard aan het werk, maar willen haar wel al het begin bij brengen van het longeren.
De aller eerste keer was ze wat terug houden en wou niet bij je weg, maar binnen 10 minuten had ze het al door! De tweede keer ging het nóg makkelijker en konden we in stap, draf en galop rond komen, super he? Ze had het immers nog nóóit gedaan!!
Ze loopt elke keer maximaal 15 minuten, dus niet erg veel foto's, foto's zijn van 2 x, die met de singel is van de 2e keer longeren...
Njaa genoeg gepraat, de foto's!
Eerst eve wat aandacht geven, dit was nog voor dat we gingen longeren.
Dit was de eerste keer een rondje, ze snapte nog niet wat stap was, dus ging ze gelijk in draf, had wel eerst 5 minuten aan de hand door de bak gestapt, vooral om haar aan de bak te laten wennen...
Ze begon het nu al echt te snappen, lief he?
Nog een keertje draf...
Woow, man die foto's maakt is wel eng hoor!
Rond sjesen, ze vond alles nog spannend...
Oeps, kont..
En de 2e keer, mét singel! Wel eerst zonder gelongeerd hoor!
Ieh, was da voor ding om me buik heen!
Zo jaa Verle, zo ben je braaf...
Soms ben ik wat moeilijk vooruit te krijgen, hoor!
Die beentjes ook elke keer
Mjaa dat was t weer...
Ze loopt op de foto's niet ontspannen, vandaag liep ze heel erg ontspannen en makkelijk, ze is dan ook veeeel ruimer dan hier op de foto's is te zien... Vandaag haar laten wennen aan een dubbele longe, alleen maar 2 rondjes er achter gehad, ze zocht het contact zelf op en was ook nageeflijk!!
Zo makkelijk en braaf ze is
echt een lief dier...
Mjaa, wat vinden jullie van mijn nieuwe aan winst?!?
Even ter buiten dan dat ze nog wat voller moet worden...
QuirA