Filmpje Ragne halsstrekken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ragne

Filmpje Ragne halsstrekken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-05 21:58

Vanmorgen les gereden en toen we bijna klaar waren kwam supergroom Mickelodeon nog even langs met haar digitale camera.
In een zeer creatieve bui heb ik net een filmpje bewerkt (voor de eerste keer). Wilde jullie het resultaat niet onthouden.

Dus bij deze de premiere van Ragne's halsstrekken aan het eind van de les! mét muziekje

Afbeelding

mariz

Re: Filmpje Ragne halsstrekken

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 22:25

hey, leuk filmpje
een tip: probeer contact te houden, dat is ow zo belangrijk met halstrekken, je moet zeg maar de teugels uit je handen laten kauwen.
ik zie op het filmpje dat je paard afentoe het contacct weer wil opzoeken, maar het dus niet krijgt (los vast los)
dus probeer een mooie elastische verbinding tehouden met de paardenmond.

veel succes en plezier nog!

meisje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 15:44

probeer je paard meer te begeleiden met het hals strekken, goed been eraan houden en elke keer als je paard wat meer naar voren wil met zijn hals een stukje ruimte geven en aanvullen met je been, dat is heel erg belangerijk!!
op deze manier rij ik pablo echt met zijn neusje over de grond zonder dat ze wegrent of uitbreekt, zodra je voelt dat ze omhoog wil komen geef je weer been om de aanleuning te houden...
succes!!