Deze show is al van een aantal jaar geleden, eerst op zaterdagavond in Hagestein gereden, daags erna in Etten-Leur geloof ik.Deze foto's zijn van Hagestein, ik weet wel dat het die avond gruwelijk koud was en ik helemaal verkleumd was. Ook leuk was dat de voorzitter van het concours in de flinstonesmobiel plaats nam en ik met mijn strakke korte jurkje midden in de ring moest uitstappen.

En dit is in Etten-Leur, het enige rondje wat we gereden hebben. Toen we opstelden na binnenrijden ging de kar omhoog en weer omlaag......as gebroken.
Paard uitspannen en dan maar aan de hand een show geven.....ook dat viel niet mee in dat jurkje!
Lachwekkend was het in ieder geval wel.
Het paard is een grote maat hackney, Ophelia's Grandmaster. Hij was toen al 19 jaar en dit was tevens zijn afscheid van de concoursen.
Nog even over de bandages, een hackney heeft normaal gesproken dus nooit bandages om en dit is puur voor de mooiigheid. Omdat een hackney door het lopen extreem ver door de koten heenzakt moet je hem wat hoger bandageren, anders zijn ze dus echt na 1 ronde al los of aan het afzakken.
Nou, kom maar op met het commentaar!
Maar het zwart maken was makkelijker als het oranje maken van mijn haren.