Naar aanleiding van clinic Lammert Haanstra toch maar eens longeren met bijzet.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nandoman schreef:Ik heb ook eens een clinic van Lammert Haanstra bijgewoond en vond het erg interessant. Als ik longeer dan doe ik het ook volgens zijn "methode" en begrijp nu ook een heleboel meer van het hoe en waarom van longeren.
Jammer dat de foto´s ietwat vaag zijn, maar zo te zien loopt je paard er netjes bij zo.
l0ve_ricard0 schreef:heyy,, ziet er wel goed uit, mar wat ik me af vraag, hoe maak jij de longeerlijn vast?? Want ik word gek van al die manieren...
colette_007 schreef:Je moet hem eigenlijk nog iets strakker bijzetten dat hij net achter de loodlijn loopt.
Het paard moet met zn neus op of voor de loodlijn hoor! Ziet er trouwens netjes uit! Paardje met goede gangen ofnie? colette_007 schreef:Heys,
Je moet hem eigenlijk nog iets strakker bijzetten dat hij net achter de loodlijn loopt.
Ps. BAndages is het SLECHTSTE wat je maar kunt doen, het knelt namelijk de pezen af en heeft geen ENKEl nut.
gr colette
colette_007 schreef:Heys,
Je moet hem eigenlijk nog iets strakker bijzetten dat hij net achter de loodlijn loopt.
Ps. BAndages is het SLECHTSTE wat je maar kunt doen, het knelt namelijk de pezen af en heeft geen ENKEl nut.
gr colette
colette_007 schreef:Nee, je zet een paard tijdens het trainen achter de loodlijn omdat het op wedstrijden altijd anders is en er dan meer spanning meespeelt en het paard dus vanzelf al op de loodlijn gaat lopen. Verder zijn de gangen goed, maar zorg dat hij/zij goed door de rug blijft lopen gr colette
Alleen hij loopt op die foto's wel ietwat op de voorhand.