Aan mijn eigen houding wordt gewerkt, ik weet dat ik wat rechter moet zitten en mijn armen wat minder strak moet houden.
Vienna is sinds augustus onder het zadel.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sjonniej schreef:Wat een leuk diertje zeg!!
Loopt makkelijk rond of niet? Probeer hem toch wat omhoog te rijden.
Veel succes samen! Twinklebel schreef:Leuk, heb je foto's Mariz?
Twinklebel schreef:Sjonniej schreef:Wat een leuk diertje zeg!!
Loopt makkelijk rond of niet? Probeer hem toch wat omhoog te rijden.
Ze loopt wel makkelijk rond in de hals, maar over de rug lopen heeft ze nog aardig moeite mee. Ik probeer haar juist op deze hoogte op wat meer lengte te krijgen, zodat ze wat meer haar rug gaat gebruiken. Wat hoger ingesteld rijden zie ik op dit moment het nut nog niet van in, dan wordt het alleen maar moeilijker voor haar om de rug los te laten.

l0esjj schreef:Ziet er goed uit, mooi paardje ook!
Het oogt heel ontspannen,
idd goed dat je haar wat lager insteld met wat meer lengte in de hals zodat ze haar rug beter gaat ontwikkelen!

Twinklebel schreef:Wat hoger ingesteld rijden zie ik op dit moment het nut nog niet van in, dan wordt het alleen maar moeilijker voor haar om de rug los te laten.
)
Sjonniej schreef:Twinklebel schreef:Wat hoger ingesteld rijden zie ik op dit moment het nut nog niet van in, dan wordt het alleen maar moeilijker voor haar om de rug los te laten.
Ik bedoelde eigenlijk meer, de neus er net een beetje uit.