, maar daarna ontspande hij toch heel mooi. Ik heb maar 2 foto's want de batterijen waren helaas op... Voor Jikke had ik er nieuwe in gedaan.Duke is een 4 jarige ruin, Abe346 x Dirk.
Jikke is een 2 jarige merrie, Abe 346 x Tamme.
Lekker even tonen dat die toch echt een fries is .
Toen toch lekker ontspannen.
Galopje en drafje met andere bijzet. Hier loopt hij nog wel beter mee nog, hij zal nog wel moeten wenen aan de passoa. Want vervolgens ga ik hem daarmee longeren.
Toen Jikke losgegooit. Die was door het dolle heen want ze waren achter uien an het laden
Aahh wat een mooie voorhand, maar waar is je achterhand Jikke? haha echt zo'n lompe foto. Zo mooi, maar helaas is de achterhand zo vertekend op de een of andere manier.
Maar ze heeft toch echt een behoorlijke kont hoor, het kwam echt door de foto dat ze zo'n dunne achterhand leek te hebben, zie deze foto maar
Ja, om de hoek waren ze uien aan het laden, kijk dat hoofdje allert zijn. En mooie knieactie voor.
Pas op je Jikke, je staat scheef
Het is toch al een behoorlijke fries voor 2 jaar en 4 maanden. Zie die eenden op de achtergrond haha.
Weer even fries zijn.
Even strekken, moet je goed naar die benen kijken, echt heel mooi gestrekt. Die tut keek net de andere kant op natuurlijk
En de laatste, een van de mooiste en natuurlijk weer niet scherp zoals altijd
. Maar toch best mooi. Lekker koppie erop en mooi drafje.