ik en een ander meisje moeten binnenkort een kür op muziek houden.. dat is een soort wedstrijdje met anderen.. maar ik weet nou neit hoe ik dat moet aanpakken we houden het met z'n 2en ik dacht dat het was met z'n tweeen naast elkaar rijden maar dat wist ik dat dat niet zo was.. maar nou hebben we nog geen antwoord op de vraag : wat moeten we met z'n 2en nou precies op zo'n kür? weet iemand misschien het antwoord hiervan? alvast bedankt..
Ik snap je berichtje helemaal niet? Je zegt we houden het met z'n 2en ik dacht dat het was met z'n tweeen naast elkaar rijden maar dat wist ik dat dat niet zo was.. Dus je datcht dat het naast elkaar rijden was, maar je wist dat het niet zo was? WIl je misschien je vraag nog een keer stellen, maar dan met leestekens enzo.. snap hier nu echt niks van.. Maar volgens mij moet je voor je vraag bij de organisatoren vragen wat de bedoeling is.. zoals Esterrr al zei
het is voor.. clubkampioenschap dus gewoon voor de stal het zijn haflingers er staat dat het een gewoon een kür muziek is. dat maakt niet uit.. we kunnen nog neit zo hoog dresuur met hun.. ja wij hebben het nummer : listen to your heart in gedachten
Wij deden op mijn vorige stal ieder jaar een bonte kur op muziek, met zijn tweeen, drieen, of zelfs met zijn 10en de ring in, als het maar verkleed was en een beetje georganiseerd. Wij gingen met zijn tweeen, was hartstikke leuk, beetje naast elkaar, eentje volte bij A en ander bij C tegelijkertijd, van hand veranderen allebei aan een andere kant enz. Je kan heel veel leuke dingen verzinnen