Lidian (Gelders) alweer @ work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Noraly

Lidian (Gelders) alweer @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-05 19:54

Ik heb dinsdag les gehad, en van de week een keer prive les. Khad nog genoeg 'huiswerk' om te oefenen. Vandaag was de bak behoorlijk zwaar en op sommige plaatsen hard. Heb dus alleen maar gestapt.

Afbeelding
Zo kan Lidian kijken als ze geen zin heeft
Afbeelding
Onder het poetsen
Afbeelding
Hier zat ik er net op
Afbeelding
Ik moet het oefenen door op een volte heel erg op mijn buiten (kont) botje te gaan zitten en schouder naar voren te doen als het ware. Mijn fout is dat mijn been naar de gekste plaatsen schiet. Maar daar word aan gewerkt
Afbeelding
Hak optrekken
Afbeelding
Erg vreemde foto..
Afbeelding
Foto van een foto, hier reed ik haar net En ja mijn beugels waren hier veel te kort. Was om de bokken op tevangen..

Het zijn weer niet echt veel foto's en niet duidelijk.. Maar toch wou ik ze weer plaatsen.
En commentar :
-Ja ze is een beetje (heel) erg aan de dikke kant, en nee dat is niet omdat ze drachtig is
-Ik trek me hakken heel erg op. Komt omdat ik altijd met (lerem) rijlaarzen rij. En sinds vandaag rij ik met joppers + chaps. Maar er word aan gewerkt

_Laris_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 22:07

Ik kan niet veel over het rijden zeggen, omdat de foto's niet echt duidelijk zijn..
Maar wat ik zie, ziet er wel goed uit...

Mjetterd

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 16:13

leuk koppie

RZDLover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 16:22

hoi!
allereerst: echt een superleuk paardje

je mag alleen je teugels wel wat korter houden, zodat Lidian wat meer bij elkaar loopt en ik vind je beugels nog steeds wel een beetje kort zitten, ook bij de eerst foto's

Veel plezier met je mooi paardje

groetjes RZDlover

_Noraly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-05 18:21

dat was precies wat mij ook in de priveles werd gezegd.. maar ben ik al mee aan het werk, bednakt voor je reactie

Tancreda4

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 21:18

Vind het een onwijs leuk paard, die oren

JulienSVU

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 21:23

Leuk hoofdje heeft je paard idd.. Is ze drachtig? Zo niet dan zou ik die onderbuik er wat af trainen!! Voor de rest zou ik eerst nog niet aan voren werken maar aan achteren. Ga haar eens longeren en let er eens op in welke hoofdhouding zij het beste haar achterbenen onder haar lichaam plaatst en ga in die houding proberen te rijden. Het geeft niet als ze daarin nog niet nagevelijk is. Achterin is de moter, pas als die goed eronder is kan je vragen om nagevelijkheid! Succes

Whisperke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 11:14

Ziet er leuk uit. Ook een mooi dekje waar heb je dat ergens vandaan??

tumtummie

Re: Lidian (Gelders) alweer @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 12:40

Ditchie:Zoals je in het onderschrift bij commentaar had kunnen lezen is dit paard niet drachtig maar dik en daar word hard aan gewerkt! Ik vind dat je een erg leuk paard heb!

_Noraly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-05 19:35

dekje heb ik van marktplaats

En nee ze is niet drachtig, ze heeft gewoon 'iets' een grasbuikje
Word aan gewerkt ja.. ze word 3 keer in de week op dit moment gereden en nog 1 keer les. Als het kan vaker.
We moeten het nog steeds langzaam opbouwen..

En ik probeer haar juist erg actief van achter te rijden.. van voren ben ik nog weinig bezig. Alleen stelling en buiging etc.
En de galop is op dit moment toch wel een beetje het belangrijkste

Bedankt voor jullie commentaar

lOttiiee

Re: Lidian (Gelders) alweer @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 18:27

om dat het een lang pony/paard is moet je haar meer bij elkaar rijden vraag maar aan je instructrie.dan komtie eronder en dan ist prachtig:D