Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
Hij is echt nooit mishandeld ofzo. Alleen als ik met zweep rij lijkt het wel alsof hij er voor wil vluchten.. Hij gaat gewoon steeds harder onder me vandaag lopen.
hier heb ik wat aan
maar hij vind het heel erg moeilijk om op de volte te blijven, want ik heb hem nog niet helemaal goed in balans enzovoort.. Omdat hij nog jong is.. Maar toen kreeg ik het advies om hem eens een tikje op de buitenschouder te geven. Maar dat moet dan wel kunnen gebeuren zonder gestress
hij reageert wel heeeeeel consequent op het been als hij recht loopt. Maar omdat hij het zo moeilijk vind om op de rechterhand op de volte te blijven ( hij valt helemaal naar buiten) en kan dan zelfs opeens naar rechts gaan. En ik daar dan niet genoeg met mijn been bij kan zetten, raadde ze mij dus een zweepje aan
Ik hoop dat het nu wat duidelijker is (A) 

ik wijk al wel en hierbij is hij vrijwel altijd goed aan het been, maar af en toe reageert hij ook helemaal niet meer, en kan ik zo hard schoppen als ik wil. Ik heb gister ff een zweepje erbij gepakt maar meneer was gelijk weer zo opgefokt als het maar kon
maar heel erg bedankt voor je reacties hier heb ik echt wat aan