wil graag mee!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ElleTjEe

wil graag mee!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-05 19:56

Hallo,, ik heb een "probleempje" mijn haflinger staat bij een andere haflinger in de wei,, als ik samen met mijn vriendin (van wie die haflinger is) een buitenrit ga maken en we gaan galoperen luistert hij NIET meer hij gaat er gewoon net zo hard vandoor tot hij bij de andere haflinger is,, als ik hem dan terug hou of zo iets trekt hij zich er niks van aan.. ik moet erg met hem oefenen om op de rechter of op de linkergalop aan te galoperen, maar er is dan echt geen beginnen meer aan hij gaat er gewoon vandoor.. we hebben het ook wel eens andersom geprobeerd, dat ik eerst in galop aansprong, maar het paardje van mijn vriendin is nog maar 3 dus die gaat er dan ook vandoor.. hebben jullie aub tips???

alvast heeeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt

ElleTjEe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-05 20:09

please,, hebben jullie tips?? ik heb ze hard nodig!

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 20:20

.
Laatst bijgewerkt door xXLiekeXx op 24-02-24 00:14, in het totaal 1 keer bewerkt

ElleTjEe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-05 20:23

DePeperd schreef:
Ik denk dat je eerst even wat in je eentje moet gaan trainen. En als je vriendin gaat galoperen stijg jij gewoon even af om later pas aan te galoperen,, ideetje?

maar dan ga ik erop zitten en dan zit ik net,, en is hij al weer weg

Hollybolly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 20:37

iemand meenemen, die hem dan vasthoud. of van elkaar weggaloperen, in de bak kan je dat oefenen of in een weiland.

ElleTjEe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-05 20:46

okee we gaan het proberen heel erg bedankt