Weer Lies @ Work, maar dan tijd terug!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ikkiN

Weer Lies @ Work, maar dan tijd terug!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-05 17:07

Hoi hoi

Ik vond op m'n computer nog wat oude foto's van Lisa en mij.
Mei 2004 Ik deed haar toen net 3 maanden, en het ging toen zelfs al beter dan in het begin.
We doen hier wat dressuur, maar later gaan we ook nog even springen
Ik was hier 14, en Lies 12. Ik reed hier net 5 jaar paard.

Wel grappig om deze foto's terug te zien. Het naar beneden kijken ben ik inmiddels alweer verleerd, maar m'n handen heb ik nog steeds moeite mee.
Afbeelding

De foto's staan trouwens niet echt op volgorde, en natuurlijk heb ik van tevoren heel goed losgestapt, en tussendoor ook even rust

Ze mag hier wat actiever uit de achterhand, en ik moet een knik in m'n ellebogen houden
Afbeelding

Dit wordt al beter vanuit die dikke kont Ik moet m'n been hier lang houden, handen naar voren en boven het zadel houden. En rechtop blijven zitten, ik hang hier ietwat naar achter.
Afbeelding

Been lang houden. En ook in de wending achterhand actief houden. Handen niet wijd maar bij elkaar en weer boven het zadel houden, en ook hier weer rechtop blijven zitten.
Afbeelding

Draven, (voor dit beeld schaam ik me echt diep ) Voor me uitkijken, rechtop zitten, handen weer boven het zadel en niet zo wijd alsof het lijkt dat je haar vastzet, hakken uitdrukken, benen lang maken, en eerst naar voren rijden dat de achterhand actief wordt. Daarna pas nageeflijk vragen.
Afbeelding

Pasje verruimen. Nikki, blijf nou eens vóór je kijken
Afbeelding

Het is net of ik haar hier vastzet Namelijk weer het handen probleem. Bij elkaar en boven het zadel houden.
Afbeelding

Josje (PrulLunie) Heb je nou eindelijk haar gestrekte draf op de foto staan?! Nee dus Wel dat achterbeentje
Afbeelding

Ahum.. handen?!
Afbeelding

Dit is nou zo'n moment waar ik iets uit herken; Ik heb nog steeds, als ik haar wil laten strekken, dat ik m'n armen naar voren houdt. Geen gezicht natuurlijk, en je raakt het contact met de mond kwijt. Resultaat: een uit elkaar gevallen Lisa met lekker veel knie-actie
Afbeelding

Dat beentje
Afbeelding

Als aquarell bewerkt Maar aan die borst te zien was ze wel bezig met strekken
Afbeelding

Volgens mij is dit galop Ik vind mezelf hier wel netjes rechtzitten, aangezien Lisa nog steeds niet heel goed nageeflijk is in de galop vind ik het nog knap dat ze daar in ieder geval nageeflijk was
Verder mogen m'n handen natuurlijk nog wat meer boven het zadel
Afbeelding

Afbeelding

Inmiddels werd het al aardig donker..
Afbeelding

Toen nog even wat sprongetjes gedaan *o/*
Ik had helaas toen nog maar een zusje van 9, dus de foto's zijn niet al te best geworden * Zusje was fotograaf *
Afbeelding

Bij kippesprongetjes als deze vind ze het niet echt de moeite waard om haar voorbenen op te tillen Vandaar. Ze heeft echt een fantastische springtechniek, maar die valt hier dus niet te zien.
Afbeelding

Afbeelding

Zo, dat was het
In m'n profiel staan de meest recente dressuurfoto's voor als je benieuwd bent hoe het nu gaat

Als je nog commentaar hebt mag je dat natuurlijk altijd nog geven! Sommige dingen doe ik nog steeds namelijk
Hou er wel rekening mee dat we inmiddels alweer anderhalf jaar verder zijn.

Dit topic was om te laten zien of we vooruit gegaan zijn of niet.
Als iemand nog commentaar heeft op de foto's uit mijn profiel kan dat natuurlijk ook altijd!

Groetjes Nikki en Lisa

saffi30

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 17:15

mooi paardje

ikkiN

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-05 18:41

Dankje
Verder niemand meer?

figofrvr

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 18:42

Leuk paardje hoor

LisaMS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 19:10

leuk om zulke foto`s terug te zien he zit er nu wel beter uit dan op deze foto`s maar das ook wel een tijdje geleden! mooi paardje hoor

ikkiN

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-05 22:20

Zeker leuk!
Jaja, ik doe Lies alweer bijna 2 jaar! Het gaat al erg hard!