een maand geleden ben ik voor de eerste keer met men nieuwe pony op wedstrijd geweest. Het was een derby voor alle ponyruiters van omstreke dus ik dacht ja waarom eens niet meedoen. ik was 25ste van de 50
vond ik wel goed voor zijn eerste keer, maar als hij door de waterbak was geweest was ik misschien nog beter maarja nu ter zake
de eerste keer dat ik terug thuis reed na de wedstrijd wou hij ineens niet meer naar links gaan
als ik met de linkerteugel speelde liep hij er helemaal van weg hij wou echt niet naar links gaan ! ook als ik met men rechter been duwde hij wou niet , nu is dit al een tijdje en ik dacht 'tjah het zal wel overgaan' maar nee hij doet het nog steeds ! mijn mama vind het heel gevaarlek want kan niet meer deftig sturen als ik op straat rijd ! ik weet niet wat ik moet doen en zou niet weten wat er tijdens die wedstrijd is gebeurd, misschien te jard getrokken in zijn mondje perongeluk ?? normaal ben ik altijd heel zacht met bitje enzo . ik weet echt niet wat ik moet doen, kan iemand mij raad geven of zeggen wat ik moet doen ???groetjes charlotte *bentley*
ik snap het echt ff niet .. Maarehh.. je moet in ieder geval wel even hulp van iemand inroepen. Kun je niet ergens in de buurt naar een instructrice opzoek gaan, zodat je er te paard heen kan gaan en dan het probleem voorleggen..