Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
alleen je gaat iets te ver naar voren boven de sprong
sachkeuh schreef:Hier wat foto's van men paard en ik..eerst even iut de stal halen..
http://www.mijnalbum.nl/Foto=BDXVIPVX[/img]
zen nieuw dekentje
egt een raar moment hier ..ik trek precies in zen mond...schijn!
kleine sprong..batterijen van fototoestel waren op dus de hogere sprongen heb ik niet kunne trekke.

]
En je paard is echt leuk!
netjes uit..sachkeuh schreef:maaar nee ik tek niet hoor ..en ik heb al veel geprobeerd om hem wat te laten buigen en euh..tlukt niet!! met die rekker al wel beter en van dat trekken .. hij doe altyd zijn mond open en als ik vraag ..dan trekt hij terug..maar derna loopt hij wel mooi hoor..Ik heb hem ook nog maar twee maanden :p en thnx voor men rijbroek
sachkeuh schreef:maaar nee ik tek niet hoor ..en ik heb al veel geprobeerd om hem wat te laten buigen en euh..tlukt niet!! met die rekker al wel beter en van dat trekken .. hij doe altyd zijn mond open en als ik vraag ..dan trekt hij terug..maar derna loopt hij wel mooi hoor..Ik heb hem ook nog maar twee maanden :p en thnx voor men rijbroek
sachkeuh schreef:Hij is wel nageeflijk maar dat zie je niet op die foto's he.Ik heb maar 1 foto waar hij dressuur rijd.En ja dat is niet op het goede moment getrokken want anders geeft hij wel na.Ik laat de rekker losser hangen zodat hij begint te leren zonder hulp middel na te geven door hem losser te doen

)
), laat je dan eens foto;s zien die op een wat gunstiger moment geschoten zijn?
Alleen zou gewoon goed les gaan nemen, dan komt de nageeflijkheid wel
Komt wel goed hoor
Wel een prachtig paard, en 't zou sonde zijn dat hij al op zijn 17e is uitgebrand toch, dus ik zeg, gewoon lekker les volgen, je hele lichaam ontspannen en geef 'm iets meer speling.. (btw vette deken joh
)