en moet je je onderbenen recht naar beneden laten hangen vanaf je knie, of wat naar achteren? je tenen moeten nog één lijn zijn met je knieen? nog handige tips omdat aan te leren?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
[color=#40FF40][/color]
maar mijn benen zijn een beetje mijn grote ergenis, zie die van topruiters allemaal mooi stil en dat wil ik ook zo voor elkaar krijgen. al doe ik er jaren over!! al hebben hun een dressuurzadel en ik een veelzijdigheids, dat scheelt misschien ook wel. zal het een keer proberen met die touwtjes. niemand andere tips?
) Hollybolly schreef:mijn voeten zijn aardig stil, maar waar ik mij aan erger is dat ik iedere keer wanneer ik ligt rij mijn voeten beweeg, omdat ik dan in de beugels ga staan. hoe los ik dit op?![]()
en moet je je onderbenen recht naar beneden laten hangen vanaf je knie, of wat naar achteren? je tenen moeten nog één lijn zijn met je knieen? nog handige tips omdat aan te leren?
dan moet dus de rest van je houding ook in orde zijn. horse_biitCh schreef:WIE ZEGT OVER die touwtjes da het evaarlijk is
da is nie waar
echt niet
veel mensen dOen het hier inde buurtt..
en nog nooit iets erGs mee gebeurt..
en je beugel lossgieten als je paard ervandoor gaat? nog nooit gehad?
beetje vreemd
je moet het gewoon proberen want op een aantal maneges word dit ook gedaan
mijn ma heeft ut ook gedaan en die heeft nu een keuriGe zit.
(als die er zijn hoor)