Toen ik hem kreeg was hij M2 +1 geweest, maar verkocht aan iemand en die deed er bijna niks mee, dus hij heeft 2 jaar ofzo een luizenleventje gehad 
Ik ben weer in de L2 begonnen met hem (dat was ik op mijn oude pony) maar k merkte wel dat hij het allemaal maar half wist nog..
Hmm dat been..
Hij had toen ik week met school in tsjechie zat, zijn knie verrekt (op zaterdag en zondag kwam ik thuis
)
Dus toen moest ik paar weken stappen. Maar op de dag dat de dierenarts hem zou komen controleren, ging hij onderuit met stappen (onze stenen en stallen zijn best glad als het geregend heeft of nat is en hij was natuurlijk lekker fris)
Dus de dierenarts heeft naar zijn knie gekeken en die was goed, maar hij had zijn kogel achter gekneusd, dus moest in het verband.
Hij had toen ook last van bronchitus, dus moest wel in de wei.
Op de dag dat het verband eraf mocht heb ik de dierenarts gebeld, of hij weer in de wei mocht. (hij rent niet als hij los is of in de wei, dus dat is erg handig, wel lekker naar buiten maar geen overbelasting)
Maar die dag waren ze bezig in het achterste land met trekkers en hij stond in het land daarvoor waar ze dus met die trekkers steeds doorheen reden. Al die paarde rennen en hij vind dat eng dus was door de sloot heen gegaan. En ja je raadt het al, weer gekneusd. Weer in het verband 
@ Kim; jah weet het, maar das vooral als hij eigenwijs bezig is
, normaal is het beter. Nouja nú is het beter