Olivier@work, clinic van Laurens van Lieren (M2)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Michelle77

Olivier@work, clinic van Laurens van Lieren (M2)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-05 17:38

Afgelopen zaterdag heb ik een clinic gereden van Laurens van Lieren. Het was echt supergaaf!
[/url]
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=29&t=496389&st=0&sk=t&sd=a

Hier vindt je het verslag van de clinic en wat Laurens heeft gezegd!

De foto's zijn helaas erg donker geworden, ik heb ze flink op moeten lichten. Misschien dat Picturelifestyle nog wat betere heeft. Ik hoop het. Morgen ga ik proberen nog wat stills te maken.

Afbeelding
Het begin van de clinic, Hij vraagt mn naam en niveau

Afbeelding
Op de lange zijde, Ol vond de kantine wat eng, dus zn koppie staat er lekker op

Afbeelding
erg wazig, als je goed kijkt zie je Laurens heel aandachtig kijken

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Dit vind ik echt de gaafste foto, vind het echt balen dat die te donker is! Voor diegenen die Ol kennen, weten dat hij veel moeite heeft met de oprichting, maar het gaat de laatste weken super, hier dus echt goed te zien!

Afbeelding
Bijna het mooiste moment van de dag, hij kwam een praatje maken! Heeft ie bij de anderen niet gedaan! (verder verslag is te lezen in mn topic bij wedstrijden)

Afbeelding
Hij gaf zelf een demonstratie, heb deze helaas niet gezien, moest zelf gaan zadelen. Ik zelf had graag heel wat meer foto's gehad...

Afbeelding

Afbeelding

Ik ben benieuwd wat jullie van de foto's vinden. Het is niet al te makkelijk te zien, maar brandt maar los!

Ragne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 17:40

Gaaf Michelle!
idd is de oprichting te zien! goed zeg.
Olivier loopt er lekker bij zo...en kijk Laurens kijken

Michelle77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-05 17:47

Ragne schreef:
Gaaf Michelle!
idd is de oprichting te zien! goed zeg.
Olivier loopt er lekker bij zo...en kijk Laurens kijken

Verschil hè, met van de zomer? Toen liep hij ook gewoon niet, maar hij gaat gelukkig steeds meer bewegen en lopen en dan wordt de oprichting steeds makkelijker!

Danino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 17:47

mooie paarden..

anydale

Re: Olivier@work, clinic van Laurens van Lieren (M2)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 18:08

Ziet er leuk uit, beter dan het vorige topic wat je opende! ik vind dat de oprichting zeker verbeterd is
Ik heb nog even je andere topic doorgelezen, wel gaaf dat je al die complimenten kreeg! Ik heb ook een beetje een dikke tank, het is ook meer een springpaard. Maar toch zit ik er ook altijd mee in de prijzen, vind ik wel leuk tegenover al die 'luxe' paarden!

Piroska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 18:12

Hee gave foto's hoor! Ik had in je profiel al foto's van jullie gezien, maar deze vind ik mooier! (niet L*llig bedoeld hoor! ) Die oprichting is heel mooi!

En ik blijf Laurens een lekker ding vinden.... Jammer dat hij al een vriendin heeft en dat ik 10 jaar te jong ben...

Michelle77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-05 18:27

Piroska schreef:
Hee gave foto's hoor! Ik had in je profiel al foto's van jullie gezien, maar deze vind ik mooier! (niet L*llig bedoeld hoor! ) Die oprichting is heel mooi!

En ik blijf Laurens een lekker ding vinden.... Jammer dat hij al een vriendin heeft en dat ik 10 jaar te jong ben...

Wordt niet banketstaaf opgevat! Deze zijn idd ook mooier, hij is weer wat afgevallen en hij loopt gewoon een stuk beter. Hij begint nu echt op M2 niveau te komen en dat verschil zie je goed.

Enne, die vriendin is vast wat aan te doen haha (ik ben precies 40 dagen jonger, mooie combi toch? kunnen we onze verjaardag tegelijk vieren....)

@anydale, Ik reed samen met een supergaaf paard, donkerbruin/zwart, mooie ronde nek, gewoon mooi. En die had toch een beroerde gangen! Dat viel echt tegen. Alleen is het in de ring helaas vaak het plaatje dat ernstig overgewaardeerd wordt!

Piroska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 18:33

Michelle77 schreef:
Enne, die vriendin is vast wat aan te doen haha (ik ben precies 40 dagen jonger, mooie combi toch? kunnen we onze verjaardag tegelijk vieren....)

Hahah oke, laat je het weten als jullie bruiloft is??? Dan maak ik de laatste foto's voordat hij écht bezet is...

Tazz

Re: Olivier@work, clinic van Laurens van Lieren (M2)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 18:42

Wauw wat ziet Oll er goed uit nu! Ik ging al weer weg dus heb je niet zien rijden.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 19:15

Ziet er goed uit michelle, ik wilde nog zeggen, ik wil hem graag wat hoger zien lopen, maar daarna zag ik je tekst eronder En wist ik het stiekem ook al

Hij is ook wat afgevallen of niet, staat hem gooooooed!

SuzannedG

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 19:16

Ik heb ook even op je profiel gekeken
Prachtig paardje!

Michelle77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-05 19:30

ShannaY schreef:
Ziet er goed uit michelle, ik wilde nog zeggen, ik wil hem graag wat hoger zien lopen, maar daarna zag ik je tekst eronder En wist ik het stiekem ook al

Hij is ook wat afgevallen of niet, staat hem gooooooed!

Hij is zeker afgevallen.

Hij mag voor het Z nog wel wat hoger, maar opzich loopt ie op het moment goed bovenin. Als je het vergelijkt met de foto's van een paar weken geleden is ie al onwijs aan het klimmen.