Foto's Trainen gisteren Zonder Slof! (Splendeur & Katink

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Katinkatjuh

Foto's Trainen gisteren Zonder Slof! (Splendeur & Katink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-05 20:53

Nou,, hier de foto's zonder slof die ik jullie beloofd had! Deze foto's zjin van gisteren, En, wat vinde jullie dr van?

De eerste foto vind ik de mooiste, daarom staat ie natuurlijk bovenaan =)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

hier was ze een beetje vervelend bij het aanspringen naar galop
Afbeelding

Galop bewogen.
Afbeelding

Hier is het jammer dat haar voetjes er niet helemaal opstaan.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dat was het dan weer,, Sorry voor de kleine hoeveelheid foto's, maar er zaten veel bewogen foto's bij nou, Doei, XxXjes Katinka & Splendeurtje

esziiY

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 20:54

Mooi paardje heb je hoor.. Op 1 foto loopt ze ene beetje te diep
Maar verder erg leuke foto's

milo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 20:56

mooi paard, mooie kleur zeg! lijkt een beetje op khanita

ligt het nou aan mij of heeft ze steeds haar hoofd scheef??

ik vind het er wel goed uitzien zonder slof hoor

Anora

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 21:00

Heej!
Ken je mij nog !?
Zit bij Loes in de klas!

Wel op je kont blijven zitten he
Verder wel leuke foto's..

Katinkatjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-05 21:05

Hoi, ja, nou, van dat hoofd, is niet echt scheef hoor, maar toen ik haar kreeg kon ze niet anders dan bokke ne steigere, en alle vorige eigenare vonden haar een te heftig paardje, se is alleen bij de mensen waar wij haar van hebbe gekocht, links helemaal vastgetrokken, dus heel dr nek zat vast. Ze is nu bjina helemaal los, ze moet nu alleen nog beter tussen 2 teugels gaan lopen, en voor haar is het makkelijker als ik dus wel ook me mjin hand aan links ga lopen trekken, maar dan trek ik haar ook vast en dat is niet de bedoeling. En af en toe daagt ze dan ook uit of ik echt niet aan links wil trekken. Dus vandaaar dat haar hoofd misschien een beetje scheef staat op een foto XxXjes katinka

oryantje

Re: Foto's Trainen gisteren Zonder Slof! (Splendeur & Ka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 21:07

bij de 1 na laaste foto zie ik wel een slof hahahah ????

oryantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 21:08

zekers foto van een andere dag

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 21:16

Wat een lekker ding zeg

Vind t er netjes uitzien, zeker na die uitleg over hoe t eerst ging..

JulienSVU

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 21:21

Ze kan zich niet echt ontspannen, je houd haar continue tegen. Probeer je hand iets toe te staan en wat meer te dragen. verder vind ik het er netjes uit zien hoor!

Katinkatjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-05 21:32

de foto met slof van haar koppie is idd van een andere dag, maar vond haar koppie er wel lief op staan, dus heb hem er tussen gezet Over me handen, ik weet het, ben nu in mijn privelessen ook juist bezig met mijn handen, en het gaat nu wel goed hoor, alleen af en toe vergeetik het even en zit ik toch teveel in haar mond. er zitten ook overgang foto's tussen, dus daarom kan het ook zjin dat ik mijn handen terug heb. Heb ze ook wat te laag op meeste foto's weet ik, maar, ben eraan aan het werken. Me handen gaat dus steeds beter. Maar dank je voor je commentaar!
xx katinka

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 21:54

heey, met slof rijden is nergens voor nodig! ze loopt super nu toch? en met een slof verzuurt je paard ook eerder, en word het gedwongen om in een onnatuurlijke houding te lopen. Maar het gaat super nu vind ik!

Veel plezier nog!

groetjes

_Nann_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 22:03

leuk paardje hoor ! leuke foto's maar... vind dat je paard er erg gespannen uitziet... zwiept met de staart... drukt dr rug n beetje weg... kantelt het hoofd ook, allemaal dingen, die ze doen om onder het werk uit te komen of onder de "druk"uit te komen... dat is wel jammer, want het is een erg leuke pony om te zien !

Loes_Joery

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 22:14

Hey Katinka !!
Ziet er goed uit hoor !! Ga zo door !!
Enne ik zie je vrijdag wel weer bij de club !!
Liefs

Katinkatjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-05 22:18

ijslanderfan, dank je! in het begin deed ze helemaal spastisch, maar nu gaat het gelukkig echt beter =) Dank je voor je commentaar.
Orisse_Gipsy, Ze zwiept met haar staart als ze ergens plezier in heeft, of als ze zoiets heeft van: nouhou,, tis af en toe echt zo'n zeur-merrietje.. maar verder superlief hoor, alleen een heethoofd.
hoofd kantelen heb ik in mijn eerdere commentaar al uitgelegd, en in het begin doet ze altijd alles om onder het werken uit te komen. En bokt ze vaak ook. Maar als ze eventjes weet wie de baas is doet ze al gauw weer normaal. En leert ze heel snel. Groetjes katinka

_streepjes_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 22:21

ik vind dr ook wle goed uitzien zeg.. veel suc6 met oefenen verder.. enee. wat een leuke naam heeft je paardje! lollig

Katinkatjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-05 22:26

haha, slpendeur is frans voor Schoonheid, haha, opgezocht in het woordenboek, haar stamboeknaam is Olgarite, mar dat vond ik maar niks, en vond haar best wel knap, dus vandaar Splendeur =), Liefs katinka

Katinkatjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-05 22:27

slpendeur moet Splendeur zijn in me vorige berichtje,

oryantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 17:06

Katinkatjuh schreef:
Orisse_Gipsy, Ze zwiept met haar staart als ze ergens plezier in heeft, of als ze zoiets heeft van: nouhou
hahah staart zwiepen betekent alles behalve plezier hebben als een paard met zijn staart zwiept is het meestal als protest en geirriteerd is of als er een andere paardje te dicht bij de in de beurt komt dan waarschuwd ze met der staart (zwiepen)zo van op rotte jij of je krijgt een trap dus ze zwiept echt niet met der staart omdat ze het zo naar de zin heb

_Noraly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 19:59

hahaa, zie ik daar nou een gigantische zweep in die bewogen galop foto??

naja kan het ook fout zien, maar ziet er erg leuk uit.. alleen soms op je kont gaan zitten (moet ik mezelf ook om de 10 minuten zeggen )

Mexx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 20:00

hey,

het is duidelijk dat je pony erg naar beneden wil. maar jij houd haar echt heel erg tegen, je zet je handen echt "vast"
probeer je handen te ontspannen, en even benen als ze te diep naar beneden duikt
succes!

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 20:05

Ik vind het er ook niet echt gezellig uitzien. Zelfs een beetje getrokken. Ik vind het wel goed dat je het probeert zonder slof, maar ik zou eerst je paardje gaan rechtrichten met je been naar je hand rijden. (contact, aanleuning) Dat hoofd naar beneden komt vanzelf. Je zit zelf ook erg gespannen, probeer door te ademen en te ontspannen.
Op mij komt het beeld niet lekker over, maar voor jouw gevoel kan het heel lekker gaan, dus het is geen aanval, maar een raad die ik je probeer te geven.

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 20:07

hier wat storende dingen die ik zo zie:
sommige foto's loopt je pony netjes ROND, maar zonder de rug, oftewel niet over de rug->drukt de rug weg- ken je ''spreekwoord'' geen gel*l paard in de krul?!
op sommige foto's zie je ook dat ze ernstig kantelt, dit komt waarschijnlijk door de druk die op de teugels wordt uitgevoerd
let zelf op je houding, je gaat zelf ook mee naar voren zitten!
een tip:
probeer je pony meer over de rug te rijden, verder probeer veel stelling en buiging mee te nemen, op foto .. zie je dat je je binnenhand netjes naar binnen zet voor buiging of stelling, maar dan moet je je pony niet met je buitenhand gaan tegenhouden, daarom kantelt je pony daar ook gigantisch
nog een tip: neem goed les!
verder vind ik het wel een leuke pony, veel succes ermee

Joonsel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 20:12

ja... ik gaa wel een beetje mee met EngelAngela..
eerst rechtrichten! het is niet goed voor 'n paard om naar beneden te lopen als ze 'scheef' zijn! (zie ook http://www.hoefkatrol.com)
maak je paardje lkkr aan het been, contact, en ga haar rechtrichten, dan pas naar beneden
is maar een tip hoowr

miesie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 20:27

Ik vind het ook niet echt een fijn beeld om naar te kijken.. Kantelt op sommige foto's en het totaal plaatje is erg gespannen en ziet er erg getrokken uit er is maar een foto waar jij je handen draagt en daar lijkt het of ze kantelt.

loveSaros

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 20:29

HeJ Katinka,,
Lieve foto die laatste!
Ga je vrijdag ook heen?
x Laura