Nog even de laatste instructies en tips ophalen..
Jammer genoeg zijn niet alle foto's even mooi geworden, maar goed, het geeft een indruk.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
! leuk ideetje!

jockeygirl_0 schreef:die foto waar die haflinger aleen opstaat vind ik erg sgattig, hij heeft zulke lichte beetjes en buikje.. lief!
. Ik vond het erg leuk om nog een keertje op Jorden te rijden! Binnenkort maar ff met zn alle de proefjes op video bekijken.
Coby10 schreef:Heee, leuk zeg! Zijn die laatste de stills uit de video? Die foto's van jou en Jorden zijn ook mooi!
We moeten echt snel een keer het videoavondje doen, video kijken met de protocollen op schoot!

Cinzano schreef:
Ha ha, je wilt niet weten wat er met mijn protocol is gebeurt![]()
Had hem nog eens doorgelezen in stal, toen even op de kastjes in de stallen neergelegt, komt terug en protocol weg!!!!
Kijk Jorden eens goed aan en wat denk je meneer was even aan het testen hoe zoiets nou hoort te smaken!!!![]()
Ik kon ik hem nog net tussen zijn kiezen vandaan plukken, maar de helft van de protocol is toch echt gesneuveld![]()
Gelukkig heb ik de cijfers per onderdeel er nog wel opstaan
Dus snel die videoavond organiseren voordat Jorden besluit jacht te maken op de andere helft van de protocol
Tja, je hebt paarden die alles eten je hebt paarden die echt alles eten!