Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
klomp schreef:ik ben het met beide bovenstaande berichten eens! als jij je teugels losgooit en het paard volgt niet je hand dan zit het niet goed. verder denk ik ook dat les nemen een goede optie is en doorzetten!
Citaat:...ze begon al een tijdje geleden met der hoofd omhoog te lopen en toen begon ze dit te doen...
myhorse schreef:ik heb dus geprobeert niet over de hoefslag heen te rijden
myhorse schreef:ik weet het niet alleen ik heb gehoort...dat een pony als die aan teugel loopt daar ook blijft en niet steeds zijn hoof in de lucht gooit al geef je langere teugel en dat doet zij dus prima...ze loopt netjes aan teugel egt heel mooi maar in draf nu niet meer...in het begin liep ze in draf netjes en in galop ze is 4 jaar en L1 dressuur een e-pony ik zal kijken of ik foto;s kan krijgen in stap van haar als ik er op zit bijv. ze kan netjes uitstrekken wijken achterwaarts maar het rijden opzich kwa draven word moeilijk terwijl ze het altijd al deed werd er gezegd maar in het begin bij ons deed ze alles super ook in draf liep ze aan teugel netjes en wijken en uitstrekken het leek een super pony maar nu...