Mijn paard heeft zaterdag een nieuwe kuur uitgevonden (ok ze had het ooit wel eens gedaan maar zo erg nog niet).
Het gaat als volgt:
Bij het aangaloperen maakte ze geen enkele normale galopsprong maar sprong ze naar omhoog begon te bokken en sprong zo iedere keer terug naar omhoog en daarbij maakte ze zich erg rond.. Ja ok ik ben er dan maar af gevallen na een cirkel te blijven zitten hebben

Ik had nu ook de vraag wat ik daarmee kan doen (ze is ook pas geschoren en volgens de lesgever kan dit deel uit maken)
Ik vroeg me ook af of jullie (als jullie zoiets tegen komen) terug naar draf gaan en opnieuw aangaloperen of verder doen tot het weer goed gaat?
Ik ben blijven galoperen en vooruit rijden en uiteindelijk gevallen. Terug opgestapt ze probeerde het opnieuw bij het aangaloperen terug in draf gegaan nog een tijdje gedraafd en dan terug aangegalopeerd (en ze was braaf). Gisteren had ik sinthubertuswandeling en daarin deed ze het even, maar echt niet lang, terwijl we al een tijdje galopeerden (niet meer tijdens het aangaloperen) en plots stopte ze en luisterde ze terug verder naar mij. Dus de vragen heb ik al gesteld
Wat doen jullie verder galoperen of terug in draf?
En zou het idd kunnen door frisheid, omdat ze geschoren is of (op wandeling) omdat ze het galoperen leuk vond? (deze drie dingen zei mijn lesgever.)

Thx Ann..
) aanspringt.