Ik was zoiezo al moe, we hebben de paarden buiten wat losgereden zeg maar...ff een klein buitenritje. Maar de paarden waren nogal fris, dus zijn we maar omgekeerd en hebben in de bak nog wat gesprongen
Er zijn geen foto's tijdens de buitenrit aangezien de paarden erg fris waren en ook geen van het losspringen aangezien de fotografe toen zelf ook nog aan het rijden was

Uhmm asjeblieft niet te veel commentaar...ik weet wat er anders moet, ik had mijn dagje echt niet
En als je commentaar geeft dan niet zo van: GVD en jij molt je paard of weet ik veel wat, maar breng het een beetje fatsoenlijk over en het belangrijkste, geef er een tip bij, zodat ik het kan veranderen..anders kun je nog zoveel commentaar geven en dan weet ik het wel, maar dan kan ik het nog niet veranderen. En ga a.u.b niet van andere topics van mij...ik krijg altijd hetzelfde commentaar en van dezelfde mensen...het gaat om NU en niet om TOEN!!!

(ze was btw nog erg fris en onrustig, moest haar steeds tegenhouden)

*schaamt zich rot
Maar verder vidn ik het wel een leuke fotoEn pffff ja mijn houding, ik weet het, zoooo bagger, ik weet niet wat het was
*handen
*tenen naar voor
*benen een stuk naar achteren
*bij springen meer meegeven(vind ik nog erg moeilijk, maar het gaat wel al beter als in het begin)
*ja raar gezicht he, mij met cap, en ik weet dattie slecht zit, heb ik ook al vaker gezegd, maarja(komt nog wel een nieuwe, hoop ik altans)
Nja ik heb er ook al 2 weken niet meer op gereden, wegens ziek zijn
Dus dat is ook weer heel wat anders. Ze rijdt dan ook weer heeeeel anders dan mijn eigen paarden die ik laatst wel veel gereden heb.
Voordat je commentaar geeft lees eerst even alle stukjes
En nee, ik trek niet in haar mond

Groetjes Ching-Yi