Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) denk ik niet dat ze langdurig met harde hand gereden is. Het frustrerende is dat het 1 keer 5 minuten zo perfect geweest is (een paar weken terug, helemaal ontspannen nageeflijk, superlicht, ze liep echt super!) dat ik weet dat ze het wél kan. Wij moeten daaraan werken, en zij moet er weer aan wennen.
Was ook wel een beetje dom om meteen bitloos een buitenrit te maken
Hebben ze daar speciale hoofdstellen voor dan?
Bij geen enkele bitloze optoming overigens
), daarna gaan we voor les. Ik vind het wel belangrijk dat we iemand vinden die ons het hoe-en-waarom kan uitleggen en niet puur op de figuren en de moeilijke termen is. Iemand met een begripvolle aanpak (op de manege hadden we zo iemand, hij kon wel streng zijn maar leerde ons ook de achtergrond van dingen). En niet een ze-moet-gewoon-luisteren-of-anders-zwaait-er-wat achtige benadering... Tot we die iemand gevonden hebben, hebben we elkaar en de digicam, op foto's en filmpjes zie je pijnlijk duidelijk wat je fout doet 

) dan bij mijn man, die wat minder lang rijdt dan ik. Ik wilde eigenlijk deze week verder zoeken en na volgende week met lessen beginnen, omdat we nu nog even niet lang achter elkaar met haar draven (rustig opbouwen op aanraden van de da). Een halfuur les is wel een idee, dan vallen de euri ook wel mee. Wat is trouwens een redelijke prijs voor een halfuur les..?
Birta schreef:Wel veel geld voor een beetje leer. Er is nu ook een goedkopere versie ergens te koop. Ben de website vergeten...Iemand anders?