Rex en onze eerste B2 wedstrijd...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

BelleFleur

Rex en onze eerste B2 wedstrijd...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-05 19:13

Gisteren mochten Rex en ik na een succesvol zomerseizoen voor de eerste keer B2 starten. Best spannend, hij had nog nooit wedstrijden binnen gereden en durft al wel eens kijken, en ik was ook nerveus genoeg.
Mijn vader en mijn broer kwamen ook kijken, en dus had ik meteen 2 fotografen. Mijn broer heeft de foto's van het inrijden gemaakt, papa die van de proef. Helaas zijn ze niet allemaal even scherp en redelijk donker door de binnenpiste, maar goed... een kleine impressie :

1. Tijdens het inrijden genomen. Toen ik hem pas had, was het vaak net of je 500 kg in je handen hangen had, maar gelukkig is dat al veel verbeterd...

Afbeelding

2. Persoonlijk vind ik dit een mooie foto. We zijn er erg hard aan aan't werken dat hij mijn hand zou volgen (vroeger werd hij meer "in een krulletje" gereden en als ze 5 jaar zo gereden zijn duurt de aanpassing soms even), en op het moment dat deze foto genomen werd kreeg ik weer het gevoel dat hij het toch wel kan en dat ons vele harde werken loont.

Afbeelding

3. Aangezien het allemaal erg uitliep en mijn paard niet zoveel inrijden nodig heeft, hebben we een lange tijd gestapt met lange teugel.

Afbeelding

4. In opperste concentratie, we zaten al in de voorrijring en dus was het daarna aan ons...

Afbeelding

5. Even bekijken waar de kabouters zich verstopt hebben voordat we aan onze proef begonnen.

Afbeelding

6. E afwenden, B rechterhand

Afbeelding

7. Ons grootste struikelblok, hals strekken. Thuis lukt het steeds beter, als er niet teveel afleiding is en ik er de tijd voor heb. In de proef is dat natuurlijk wat moeilijker, maar gaandeweg wordt het beter.

Afbeelding

8. M-F gebroken lijn 5 meter. Op de voorgrond (en wel scherp) mijn vriend-lezer-groom-mental coach enz enz...

Afbeelding

9. Galopje, zoals blijkt uit de foto's hebben we wel last met het "geslotener" rijden maar ik ben al blij dat hij hier een mooie sprong maakt.

Afbeelding

10. En in een laatste zo recht mogelijke lijn naar de finish...

Afbeelding

Resultaat : 1e plaats met 184 punten, ik was echt enorm tevreden.

En, wat vinden jullie ervan? Commentaar moet volgens mij kunnen, maar ik weet ook dat ik lang geen Anky ben. Rex is ook niet meteen "het ideale dressuurpaard" qua bouw (al heeft hij wel een super voorbeen in het verruimen van draf) en dat maakt het er niet simpeler op. En toch, het is mijn dikke vriend en een heel erg goed leerpaard voor mij want erg rustig en een plezier om thuis te hebben.

Luuz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 19:14

Je foto's doen het niet.
En wat is een B2 wedstrijd? Ik dacht dat je alleen gewoon B had en daarna L1 etc...

BelleFleur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-05 19:16

Vreemd, bij mij doen ze het wel.
Ik ken het Nederlandse systeem niet, maar in België is er wel verschil tussen B1 en B2

Ziet iemand anders ze wel, anders probeer ik het aan te passen (ik heb mijn foto's op mijnalbum gezet, zou het daaraan kunnen liggen).

Sunrise_

Re: Rex en onze eerste B2 wedstrijd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 19:32

Citaat:
Vreemd, bij mij doen ze het wel.
Ik ken het Nederlandse systeem niet, maar in België is er wel verschil tussen B1 en B2

Ziet iemand anders ze wel, anders probeer ik het aan te passen (ik heb mijn foto's op mijnalbum gezet, zou het daaraan kunnen liggen).

staan ze er nog wel op? ik bedoel, heb je ze ondertussen niet al verwijderd? want dan doen ze het namelijk niet en anders,
[img]dan de eigenschappen[/img]

_Daph

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 19:34

ziet er al erg netjes uit hoor,,;)
veel suc6 verder

BelleFleur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-05 19:34

Ik heb ze er net opgezet, dus dat zou wel moeten... en ik heb ze net geplaatst zoals jij zei...

BelleFleur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-05 19:34

Daffiejj schreef:
ziet er al erg netjes uit hoor,,;)
veel suc6 verder

dus toch iemand die ze ziet... Bedankt...

tess_84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 19:40

Ik zie ze ook niet...

beukiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 19:43

Ik zie geen van de foto's.. =S

BelleFleur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-05 19:44

Iemand enig idee waarom, anders zal ik toch ff moeten temmen en opnieuw beginnen...

angelke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 19:51

Misschien ergens anders uploaden?

BelleFleur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-05 19:53

Ik ga imageshack eens proberen

Fritsiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 19:54

Ik weet het denk ik,, je moet niet de grote versie ervan nemen.
Dus niet erop klikken en dan adres nemen.
Maar de versie dat je gewoon kan wisselen van foto, laat maar zeggen

Oscar
Forumcoördinator

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 19:56

De foto's zijn inderdaad niet zichtbaar.
Op dit moment zie ik meer topics met problemen voorbij komen, het gaat bijna altijd om foto's die van de uploadsite van Mijn Album komen; ik denk dat er daar wat problemen zijn.
Ik zal hier een slotje op zetten, in de FAQ is een lijst te vinden met andere uploadsites