Helaas zijn door het verkleinen de filmjes niet meer zo duidelijk.
Ze is wat aan de dikke kant
maar daar word aan gewerkt.
Filmpje

Filmpje Ooh nee, mijn stem

Creatief

De eigenares is Chantal maar zij zit niet op bokt.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar daar word aan gewerkt.

en zo dik vind ik haar helemaal niet.
Heb daar ook zo'n 2.5 jaar gestaan en kom dr nog wel eens. gouda schreef:Leuke fjord. Sta je in Reeuwijk herken de omgevingHeb daar ook zo'n 2.5 jaar gestaan en kom dr nog wel eens.
klomp schreef:ah bekende stal!! ben daar ook weleens geweest...heb alleen je fjord niet gezien. hij ziet er goed uit hoor..errug leuk ding!!
staat bandit er nog en jessica
Flyinghorses schreef:klomp schreef:ah bekende stal!! ben daar ook weleens geweest...heb alleen je fjord niet gezien. hij ziet er goed uit hoor..errug leuk ding!!
Uhm.. ik het niet. Het is mijn verzorgfjord dus ik ken niet alle paarden daar op stal.
klomp schreef:ah bekende stal!! ben daar ook weleens geweest...heb alleen je fjord niet gezien. hij ziet er goed uit hoor..errug leuk ding!!
gouda schreef:klomp schreef:ah bekende stal!! ben daar ook weleens geweest...heb alleen je fjord niet gezien. hij ziet er goed uit hoor..errug leuk ding!!
Al jaaren niet meer. Ben er al sinds vorig jaar augustus weg, heb er 2.5 jaar gestaan en toen stond ze er al niet meer. Geloof dat ze bij stal van wijnen staan.