foto van de buitenrit van afgelopen za-dag!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

foto van de buitenrit van afgelopen za-dag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-02 20:02

Afbeelding

Bij onze Pitt stop, bij Anja & Jan, ze vonden het erg leuk dat we er waren en Nykie moest natuuuuuuuuuuurlijk weer op bonanza rijden Haha!
Bon was Super braaf, de buitenrit duurde 2 uur, en het duurde een Uur om bij Anja & Jan te komen (helemaal gestapt op zo'n 100m. draf na Knipoog )


Maaike

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 20:17

leuk dat de buitenrit zo leuk was;)
lief dat kleine kindje erop Lovers

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-02 20:20

ja, alleen de zat Bonanza even pijn te doen joh, bonanza moest van haar achteruit lopen en dan gaat ze keihard in dr mond trekken zonder beenhulp naar achteren, dus ze probeert bonanza naar achteren te trekken, maar dat is 'mijn'hulp niet, ik leg druk op de teugels en doen mijn been wat naar echteren, dat is mijn' hulp, maarja, bon helemaal dr mond open van pijn Huilen
Toen ik zei dat het genoeg was ging ze nog even hangen en Anja zei dr niks van Boos!

nouja, ik heb dus liever neit dat Nykie bonanza rijd, want ze heeft nog geen gevoel voor bonanza zeg maar,a sl bon moet lopen ook,z e geeft geen been nee ze krijgt een tik met de zweep, als e de zweep afpakt gaat ze schoppen Boos!

nouja, bon overleeft het alweer 2 jaar....

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 20:25

aaahh wat zielig zeg Huilen
Zit ze dan niet op een manege op les te nemen? als er ieman op mijn pony zou gaan dan zouden ze mijn pony toch geen pijn mogen doen.

Maar een lief paardje zo te zien Kwijl

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-02 20:32

jah, maar ze is nog maar 6 jaar en ze zijn op zoek naar een pony voor dr, maargoed, als zij zo trekt dan gaat bon naara chteren en datw eet ze duss... Verward

axeltje

Berichten: 2755
Geregistreerd: 16-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 20:33

dat is idd niet echt leuk. Misschien is het beter dat ze op een manege gaat rijden. Wel lief dat ie haar er niet af gooit.
Mooi paardje Lachen

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 20:36

ahhh! bonanza is echt zo'n muppje Lovers

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 21:53

Anna-Jelly schreef:
ja, alleen de zat Bonanza even pijn te doen joh, bonanza moest van haar achteruit lopen en dan gaat ze keihard in dr mond trekken zonder beenhulp naar achteren, dus ze probeert bonanza naar achteren te trekken, maar dat is 'mijn'hulp niet, ik leg druk op de teugels en doen mijn been wat naar echteren, dat is mijn' hulp, maarja, bon helemaal dr mond open van pijn Huilen
Toen ik zei dat het genoeg was ging ze nog even hangen en Anja zei dr niks van Boos!

nouja, ik heb dus liever neit dat Nykie bonanza rijd, want ze heeft nog geen gevoel voor bonanza zeg maar,a sl bon moet lopen ook,z e geeft geen been nee ze krijgt een tik met de zweep, als e de zweep afpakt gaat ze schoppen Boos!

nouja, bon overleeft het alweer 2 jaar....


Dan moet je volgende keer een andere route nemen *LOL* Leuke foto's, en wat is ze toch tonnetjerond hè? Haha!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 22:23

wel zielig voor bon,van dat kind!!!

maar wel lieve foto hoot

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 22:53

stoere foto zeg!! Cool niet zo leuk dat die in de mond trekt, maarja.. tis niet jouw pony he Knipoog dus je zou er nog (ff) mee moeten leven..

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-02 09:06

idd Yentl, maargoed, ze zit er gelukkig niet zo vaak op Tong uitsteken

ennuh XoNo, ik heb een tijdje de singel nauwelijks kunnen vastmaken, nu zakt haar buik wat af en lukt het met gemak :d en ze is ECHT tonnetjerond Knipoog

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 09:09

heey leuk hoor...
Ze was toch drachtig??
wanneer komt de kleine Haha! Lovers
xxxxxxxx

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-02 11:06

jeps ze is drachtig, de kleine komt als het goed is over 1,5 maand Haha!