Ik ben Nicky(23) en mijn 14jarige ruin Mickey.
Mickey heeft door een schouderblessure meer dan 3 maanden stil gestaan. Ik ben nu sinds drie weken weer rechtuit aan het rijden in de polder (voornamelijk stappen), en ook het strand ben ik inmiddels alweer een klein stukje (op het hardere gedeelte) onveilig aan het maken. Zoals jullie begrijpen is hij ontzettend teruggevallen in de bespiering. Ik hoop dat ik dat ook snel weer op pijl heb. De foto's zijn een beetje teveel op afstand genomen, maar mijn lieve vriend heeft de zoomfunctie nog niet echt ontdekt geloof ik....
De foto's zijn van vandaag. Ik wilde vandaag voor het eerst een klein rondje in de bak draven, maar deze was zo mul, dat ik dat maar even op het land gedaan heb. Het was de eerste keer in drie en een halve maand, en maar vier rondjes, dus ik ben niet echt bezig geweest met bij elkaar rijden. Rustig aan beginnen denk ik altijd maar.

(oh mijn god, ik geloof dat ik veel geld op de grond zie liggen en daar alvast mijn armen voor naar beneden gestrekt heb, jeetje wat hou ik mijn armen hier gespannen en gestrekt zeg)

, veel plezier op bokt